|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att skaffa mig en original-CD till min E34. Men frågan är om de klarar av att spela CD-R, CD-RW. Jag har tittat en del på BMW Business CD både med enkel och dubbel display. Vore tacksam om någon vet så att jag inte köper grisen i säcken. Hälsningar Niffo | |
|
Jag har nyligen köpt en BMW Business CD dubbeldisplay och satt in i min e34. Den spelar åtminstonde CD-R utmärkt! CD-RW har jag inte testat. /björn |
|
|
Hrmf..ursäkta frågan men är inte en CD-R i stort samma som en vanlig CD dvs Readable... Frågan tolkar jag som om du undrar om den kan spela brända skivor eller? Dvs CD-W dom i writable eller har jag fel? OCh på samma sätt menar kanske Bjoragain att han har spelat brända skivor utan pro´blem kanske... *BAWORAK* |
|
|
CD-R: CD-Recordable CD-RW: CD-Rewritable |
|
|
Min Business cd i 330n spelar CDR och CDRW utan problem. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Min spelar med både -R och -RW utan problem. Min 528i Touring Länk |
|
| Alla klarar CD-R... undantaget skulle då vara den gamla Bavaria Business II med CD CARTRIDGE som bara klarar det på vissa märken av skivor. Den är mycket känslig. | |
|
Tackar så mycket! Då är det "bara" att kliva in till auktionskammaren i Tyskland som de flesta här talar för?, rätta mig om jag har fel... Hälsningar niffo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.