AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.187

bara allt om BMW?

33
14
330ci
330ci 2001
har en lite dum fråga måste ämnen vara BARA om BMW ?
Ze
93
Zebulah
330i Touring -04
Finns ju ett forum som heter " Allmänt om bil och trafik" men annars är väl liksom meningen med ett BMW-forum just att det skall handla om BMW.
Hela sidan är inrikad på, ja just det BMW. Det är väl inte konstigt om alla trådar handlar om BMW, eller? Om man vill diskutera andra ämnen finns det andra sidor, som jag också ofta besöker.

Mvh Carl
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Du kanske är ny medlem men den här sidan hette förut bmwpower.nu men var tvungen att byta namn till autopower.nu pga. lite klagomål från BMW's sida
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Det finns ju ett forum som heter

" Allmänt om bil och trafik
Diskussioner om bil och trafik som inte nödvändigtvis rör BMW direkt "

Vilket i mina ögon låter som att du kan ställa frågor om alla bilar där... BMW, MB, Volvo, Toyota mm...

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre!
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Mugge: "Allmänt om bil och trafik" innebär nog inte att man kan komma där och fråga varför ens Toyota Carina 1,8 inte startar på morgonen.

Det är nog mer generellt om trafiksituationer och bilskatter, TILL EXEMPEL.

mvh
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Det finns olika sätt att tolka det hela på...
fast man får nog inte så mkt svar på var toyota frågor kan jag tänka mig

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre!
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
"Allmänt om bil och trafik" betyder nog generellt om just bil och trafik o.l, altså emner som rör alle type bilar osv. Tror inte Toyota-frågor passar inn der!
El
338
ElNiko
325iT-92
Jag fick ett inlägg bortaget från just "allmänt om bil och trafik" p.g.a att det inte hade något med just bmw att göra, lite löjligt om jag får säga det själv, men det är ju å andra sidan inte min sida så jag ska väll inte klaga...

/Niklas
33
14
330ci
330ci 2001
jag tänkte kanske när man import en bil och JUST inte en BMW kanske man skulle vilja fråga vissa som har bättre efarenhet om import. men vissa tar det illa upp på grund av det inte ÄR en BMW.

men som sakt en person kan alltid äga flera bilar o inte bara BMW, varför ska man då ta illa up när frågan inte berör sig om just BMW?

jag kan förstår att man skulle vara lite förvirrad om man kommer in till en BMW forum o fråga ,"Hur ställer man in kammen till min nissan?" HELLO WRONG FORUM !
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Du kan ju mejla någon i forumet och hoppas på att han/hon kan hjälpa dig?? Sök i nyare trådar om liknande ämnen och testa.. Tror inte att de flesta här mekar med andra bilar.. En del gör naturligtvis det (tex jag med Forden) men söker hellre info på andra forum då "den samlade expertisen" finns just där.. Och ja: reaktionen blir nog BEEEP! WRONG FORUM och tas bort av Moderatorer (som gör ett grymt bra jobb BTW)

Två bilar är fler än en..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.