|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon som vet vaddom två emblemen till baklucka på alpina b10 kostar, är det kanske någon som har köpt något av dessa på senare tid | |
|
Jag köpte nya märken efter att jag hade lackat om min bil, Alpina märket kostade inte så mycket men B3 märket kostade 1065:- så jag antar att ditt kommer att kosta lika mycket. Mvh Hawar |
|
|
Alpina bak vänster kostar 319kr, Sedan kostar det till höger precis som Hawar säger 1065kr Fick den prisuppgiften på B10Bi-Turbo skylten. Märket som sitter i fronten kostar 955kr Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Det går inte att fåtag i emblemet till vänster på bakluckan billigare någonstans, 1000 spänn för ett emblem är lite överdrivet. Ingen som vet om man kan beställa det direkt i från tyskland. |
|
|
Kolla på Ebay, men får du inte org. Länk Mvh Hawar |
|
| men då får du inte org. ska det vara | |
|
Köpte följande till min Bi Turbo den 19/2 nere i Tyskland (Walkenhorst , Melle) och här är priserna (inkl moms) Alpina skrift Vänster Bak : 24.50 Eur ( ca 225 Sek) Bi Turbo Skrift Fram : 74.15 Eur ( ca 682 Sek) " " Bak : 82.56 Eur ( ca 760 Sek) Deko Set silver : 265.00 Eur (ca 2.438 Sek) Montering Deko set: 91.18 Eur ( ca 839 Sek) Hälsningar Ando GUnnarsson |
|
|
Hej Har den tyska firman någon hemsida? |
|
|
Jag skulle oxå behöva ny ALPINA skrift bak vänster. Min är i någon form av tunn aluminuium som man bara klistrar på med självhäftande kuddar på baksidan av skriften. Var köper man dessa billigt? Mvh David |
|
|
Här är en sida som säljer emblem. Länk |
|
|
Walkenhorst är en auktoriserad BMW/Alpina återförsäljare. Walloth/Nesch säljer original Alpina delar och är helt o.k , snabba leveranser. De har mycket mer saker än de som visas på sidan , så man skickar bara ett mail och säger vad man behöver och förhoppningsvis har de delen. Hälsningar Ando |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.