|
|
|
|---|---|
| Undrar om någon vet vad det är förbeteckning på knappcellsbatterierna i den laddbara ficklampan som sitter i handskfacket? | |
|
Glömde, finns det några ersättningsbatterier i annat fall? // Gunnar ----------------------------- mina bilar -- Länk och en massa annat :) |
|
|
Läs på knapp cellerna så står det säkert nån sök sen hos t.ex. Clas Ohlson, Elfa, Kjell& Co etc så har dom vanligen översättningstabeller mellan olika typer så kan du nog hitta rätt sort.. Lycka till Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
en ny lampa kostar ca 200 hos BMW. Kankse är enklare? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
VR: nöjet och tillfredställelsen av att fixa det själv skall du inte förta... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| jag satte dit 2 vanliga aaa batterier i min lampa och bygde om lite med en vit lysdiod , vart lite roligare ljus. | |
|
Skulle inte frågat om jag kunnat utläsa en beteckning på batterierna, men dom verkade rena från nån typ av märkning. wadel: Lät intressant med ombyggnationen, satte du i laddbara batterier eller? // Gunnar ------------------------------------- mina bilar -- Länk och annat :) |
|
|
Ett tips bara: Med icke laddbara batterier i lampan måste laddningen kopplas bort, kablarna lossas t.ex. Det är mindre skoj med läckande eller exploderande batterier i handskfacket. FP |
|
|
har alla E34or laddningsbara ficklampor i handsfacket? måste ha missat det helt och hållet för jag kommer inte ihåg att jag hade ngn i min gamla 525i... :-/ En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre! |
|
|
Ficklampan är ett tillbehör hos BMW och kostar 175:-. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Här under tips & tricks Länk hittar ni en ombyggnad av lampan Peo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.