|
|
|
|---|---|
|
Jag försökte förgäves att hitta original tråden om detta. Vet att någon här ( kan det möjligen ha varit estrilmongo?) postat att han sökte efter kromad oljefilterlock. Jag ville delvis fråga hur det gick, speciellt eftersom jag har oxå börjat lägga till kromade detaljer i mitt motorrum och delvis dela av mig av vad jag hittade på Ron Stigers sida: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Det brukar finnas på Ebay, kromade oljelock. Länk Mvh Hawar |
|
|
nu menar jag inte oljelock, det har jag redan. jag menar oljefilterlock... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
ok, sorry :) Mvh Hawar |
|
| kolla med Michael R Fritz Marketing. dem gör såna i både röd och blå kromning och i klar aluminium. hittar dock ingen hemsida... | |
|
ojdå: 169 EURO....det var i det dyraste läget för ett lock...Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Och inte var det snyggt heller, såg ju ut som ett lock från en tupperwareburk... |
|
| fast den i krom ser väl rätt snygg ut (den i Ron Stigers bil) så jag förstår att du vill ha den Z3c4e. ska kolla utskick efter det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.