AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
929

Lackerare i Malmö

DeeNo
Tja ska lackera min m3 front och mina sidokjolar och vill få reda på var jag kan få detta gjort ? Hälst i malmö eller i närheten, såbilligt som möjligt jag vet att man inte ska använda sig av den billigaste som finns men finns det någon som har lackat sin bil och blev nöjd med jobbet så hör av er till mig tack.
Visa användare
94
RobTheBank
520iA -91
Jag lacka mina lister hos dom som lackar till Förenade bil BMW. Dom har sitt ställe nere i olje hamnen. Ska se om jag kommer ihåg gatan ;) Du kan ju ringa och fråga BMW om dom har nummer till dom.
DeeNo
jag har facktiskt en vän som precis har börjat jobba där. Tack
Fors i Dalby rekomenderas av flera på forumet

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
DeeNo
Gasar-Magnus:
Jag e inte dum, jag har kollat upp det men om du ser vad frågan är så e det i Malmö jag är ute efter.
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
DeeNo: Dalby får nog räknas som Malmö såvidare du inte specificerar centrala Malmö.
Då du nämner "Hälst i malmö eller i närheten" så är Dalby helt klart i närheten.
Tacka för svaren och uppskatta dom, eller specificera precis vad du är ute efter.

Min 528i Touring
Länk
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
Leifs billackering Agnesfridsvägen i fosie är jävligt duktig
Visa användare
94
RobTheBank
520iA -91
Får man fråga vad din vän heter ? Känner en som jobbar där med.
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
känner allihopa där
men pratar alltid med Leif om jag vill lackera något
DeeNo
Vad kan det kosta att lackera ett kjolpacket?
DeeNo
RobTheBank:
Jag är inte säker om det är där för att han har precis fått ett jobb men lackrekondesjonering på BMW så det måste vara där tror jag han heter Ercan.
DeeNo
Jag var hos leifs billackering han vill ha mellan 2500 och 3000 kr för front och sidokjolarna, Låter det rimligt?
Visa användare
94
RobTheBank
520iA -91
låter ok. Försök få det för 2500
DeeNo
ja jag ska men jag vill måla bakfångaren också , så om de gör allt för 3000 så blir jag nöjd
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.