|
|
|
|---|---|
|
Min gör 230 med 4,10 utväxling ..... varvskyddet går i .... | |
320-325 |
min me... |
|
240 på stoppet. Allt original. --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
| ca 240 vid 7200 varv.. | |
svintoleffe |
Vid 230 klev jag av gasen, då hade in varvskyddet gått i ännu. NO TURBOSHIT-JUST REAL POWER MVH Leffe |
|
225 km/h på mätaren och fyra pers full packning på autobahn. Ärliga siffror detta, 240 känns väl lite väl glädjemätare?! |
|
320-325 |
240 icke ..det tror jag inte .. den är nog inte orginal isånafall |
| Stavros: var full packning en herrans massa öl eller annan glädjedricka.... | |
|
Kan fixa kort på det i morgon så får du se =) Jag drar fö. jämt med en Golf R32, så motorn verkar vara i bra skick =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Om man kör ut på sjöisen och ställer bakhjulen där det är halt, kan man nå hiskeliga farter på mätarn =) Inte så inspirerande dock. 6a - för det är du värd |
|
| Hagman: Nej "bara" 10 liter vin kanske. Ölen köptes i Lübeck! Onödigt att släpa på straffvikt! =) | |
|
287 km/t enligt uträknings tabellen under diverse vid 6300rpm på 5an den gick lite vingligt där och rakan tog slut så vi släppte den var inte helt orginal! titta i länken :) Länk |
|
|
jag e bra sugen på att se hur kims kommer att gå... 325mannen |
|
| 312km/h | |
320-325 |
318km/h |
| 325-cabben gör också mätaren ut varje gång (240), skall också vara original. | |
|
Spjuvern: Härligt! =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
| min gör också 230 på mätarn men med GPS är det svårt att få den över 210.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.