|
|
|
|---|---|
| tv4 visar den första fria träningen klockan 0055. wirdhem rattar första varven. intressant. | |
|
Låter intressant. Kanske sitter bänkad då om jag orkar! :P /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Nu e de dags att gå å slagga i soffan så att man orkar sätta sej upp å kolla på kvalet 04:00 på TV4+ :-) gäsp å god natt // CB. PS FAN va skönt att det äntligen börjar !!!!!!!!!!! Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Jäkligt surt att TV4 ändrade sin tablå och strök den fria träningen 00:55. |
|
|
///Majk: Den fria träningen visades i fredags morse 00:55 alltså natten mot fredagen. Vet inte om man kan kalla 00:55 för morgon men visst blir det lite knas med datumen :-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Sattelitmottagaren är programmerad för inspelning i natt..Blir lagom som frukost tv imorgon när man vaknar:) Hoppas bara att man slipper se Ferrari i topp.. //Robban |
|
|
Var bänkad imorse och kommer att vara det även imorrn bitti. Använde Adrenalins taktik och slaggade en timme innan sändning. Tror och hoppas att Montoya kommer att uträtta nåt bra i racet. Ralf tror jag mindre på /Andreas |
|
|
Zzzzzzz, vad trist lopp. Enda spännande var om Alonso skulle försäga sig på presskonferensen och tacka sitt launchcontrolsystem... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Massa är kung, sladd på rakorna :D snyggt att han redda upp det, nån som har ett klipp på varför han gjorde en 360? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.