|
|
|
|---|---|
David E 30 |
Jag har : extraktor+dubbla 2,5tums sys. utan kat. Pipercross-filter och snart chip från Jörgen Weise. Vad kan man göra mer efter detta som inte kostar en miljon?! Jag tycker att 325:an e för slö! Funderar på Lustgas men vet inte vart man får tag på detta!? HJÄLP! |
|
vad gör du 0-100 ? du måste väl ligga strax över 200 hk nu.... räcker inte det? det gör det väl från 0-100 kan inte tänka mig att det är många som kan hänga på. Bmw fanatiker |
|
| Lustgas finns där jänkare finns och hos tandläkaren!! | |
|
Nästa steg är väl en vass kam. Sen börjar det kosta fete! Mer borr. Mer slag. Balansering. Portning av toppen. Annat sprut. Etc, etc. Långt därinnan lönar det sej att byta till en nyare (vassare) motor. Eller överladdning förstås. Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
| ska du ha ordentligt drag satsa på turbo...inte gratis men de är det värt,m3or får stora problem:) | |
|
ett billigt sätt är att köpa ett begat saabturbo aggregat för en tusing, skicka in till gik och byt, runt femtusen tar dom, lite rörstumpar och svets 325:an är en bra turbomotor från början 8:8 i komp och snäll kam bra förbränningsrum så det är bara att sätta i gång helgonet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.