|
|
|
|---|---|
Njuren |
Vill kanske till sommaren bygga in ett bra ljudsystem i min E39-00- Planerar köpa nya högtalare där det går sätta in,ett slutsteg som funkar med alla högtalarna samt en baslåda.Vill eventuellt använda befintlig stereo (buissnes)Problemet e nu inkopplingen som ja e helt väck på.Söker därför någon som vill "hjälpa" mig kanske till sommaren som e haj på det ifall det blir av.Hör av dig! BMW - i nöd och lust |
|
Jag känner många som kan detta... dra iväg ett mail till alfred@bolina.hsb.se när det börjar närma sig så löser vi det. __ Letar vita framblinkers! |
|
| Tjena! Jag fick en jäkla massa hjälp av mds vid stortorget. De har program för lådbygge o annat. Jävligt duktiga e dom. | |
Bmw ludde |
Går de att få ut lågnivå på orginalaren ? Drive it like you stole it Länk |
Robsarve |
Japp. Lite olika hur beroende på vilken modell du har |
| Vad jag har hört så är det bästa en omvandlare från högnivå till lågnivå, lättast oxå. Annars finns det slutsteg för högnivå. | |
Dragan525 |
Sandbyljud i Södra Sandby, prata med Henke!! han är en mästare på sånt! Mvh Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfjämma! |
Robsarve |
Omvandlare krävs inte på e39:an (och är definitivt inte den bästa lösningen) |
| Robsarve: Du menar att det finns buisness men lågnivå?? | |
Robsarve |
Nej, men: Länk |
| Det var det jag trodde att du syftade på. Det bästa är att fixa en omvandlare... Inte bra att hålla på med sådana grejor som att gå in på kort o greja. Då ska man verkligen veta vad man gör! Enklast e ju en omvandlare.. Jag ska själv testa det till sommar.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.