AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
690

Ljudbyggare i malmö sökes

Njuren
Vill kanske till sommaren bygga in ett bra ljudsystem i min E39-00- Planerar köpa nya högtalare där det går sätta in,ett slutsteg som funkar med alla högtalarna samt en baslåda.Vill eventuellt använda befintlig stereo (buissnes)Problemet e nu inkopplingen som ja e helt väck på.Söker därför någon som vill "hjälpa" mig kanske till sommaren som e haj på det ifall det blir av.Hör av dig!

BMW - i nöd och lust
Al
331
Alfred
M5 2001
Jag känner många som kan detta... dra iväg ett mail till alfred@bolina.hsb.se när det börjar närma sig så löser vi det.

__
Letar vita framblinkers!
Tjena! Jag fick en jäkla massa hjälp av mds vid stortorget. De har program för lådbygge o annat. Jävligt duktiga e dom.
Bmw ludde
Går de att få ut lågnivå på orginalaren ?

Drive it like you stole it
Länk
Robsarve
Japp. Lite olika hur beroende på vilken modell du har
Vad jag har hört så är det bästa en omvandlare från högnivå till lågnivå, lättast oxå. Annars finns det slutsteg för högnivå.
Dragan525
Sandbyljud i Södra Sandby, prata med Henke!! han är en mästare på sånt!

Mvh Dragan

BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE
Vill ha en sån där emmfjämma!
Robsarve
Omvandlare krävs inte på e39:an (och är definitivt inte den bästa lösningen)
Robsarve: Du menar att det finns buisness men lågnivå??
Robsarve
Nej, men:
Länk
Det var det jag trodde att du syftade på. Det bästa är att fixa en omvandlare... Inte bra att hålla på med sådana grejor som att gå in på kort o greja. Då ska man verkligen veta vad man gör! Enklast e ju en omvandlare.. Jag ska själv testa det till sommar..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.