AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
839

Bröm till Borgs Bil

hej,,.
Oftas läser man i detta forum missnöje osv.. men nu är det dax att ge bröm oxså..
Ville bara ge stor beröm till BorgBil i vällingby,
Väldigt bra kundservice även väligt bra jobb de utförde på min e46.
ArGa

bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
Vad gjorde de för nått?
Håller med, Borgs Bil är väldigt duktiga och trevliga.

/Manray/
Inspection II + andra små fel och missljud som är helt borta nu :o)
Väldigt service minded måste jag säga.. och duktiga..
ArGa
Visa användare
2
Taxmannen
318i-99
JoJo, men vad fick du betala?
Jag lämnade in min E46 318 i sommras för inspectionII, men fick betala över 9000:- sammanlagt, för fel som dom "hittade" under tiden.
När jag sedan påpekade att dom nog "glömt" att byta ut microfiltret, så fick jag ett surt svar att han litade på "sina" mekaniker.Inte mycket att tjafsa om anser jag, men med den hållningen gentemot kunden, litar jag inte på dom längre.

//Taxmannen
Wo
34
Wolverine
318ti Compact 95
Nej jag tycker inte heller att Borgs bil är vidare trevliga.. De ringer aldrig upp när de säger att de ska göra det, och de är inte speciellt service minded.

Visa användare
533
Jackass
523i -99
jag tycker dem e sjyssta på borgs!!
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Det verkar som att folk med lite "finare" BMW bilar (328i, 530i) tycker att de på borgs är bra medan de med lite "mindre fina" BMW bilarna (318i) har haft negativa erfarenheter från dem....

tyckte bara att det var roligt...

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre!
bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
Borgs Bil är säkert mycket trevligare än BMW Solna. Har aldrig vart med om så otrevliga mäniskor. Fortsätter dom så kommer dom knappt ha några kunder kvar, även snobb-kunderna!
8600 gick klaset på .. och de ringde nästan hela tiden o informerade hur det hade gått o även fel de hade hittat.
Wolverine : Du kanske hade otur den dagen.. värt att prova engång till.
nu har jag inte gemnfört Borgs Bil med någon annan.. och vill inte heller göra det..
Jag ville bara ge de beröm över det jobb de utförde på min bil.. :o) och deras service-mided trveliga sätt..

ArGa
Visa användare
2
Taxmannen
318i-99
Där ser du , gissar att dom sa att service inspectionII bara kostade strax över 3000:-, när du bokade tid.
Man undrar om dom inte medvetet lockar med ett lågt pris, för att under tiden "hitta" fel som dom anser att vara så allvarliga, att dom måste åtgärdas direkt, när dom ändå har biler där.

//Taxmannen ;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.