|
Sida 99 av 151
|
|
|---|---|
|
jepp det duger bra, du har mail på hotmailen Länk |
|
|
vad tyckte ni om frontspoilern på denna sida ?Länk jag tror den blir ganska fet och rymmer det mesta bakom den dessutom kostade den bara 2190kr Länk |
|
|
snygg som tusan! Men de e väl dns trading i Ängelholm som säljer den va? |
|
| den har jag också beställt :) | |
|
jepp det är dns som säljer den och jag skulle få den i slutet på nästa vecka Länk |
|
|
jasså så fort.., ja de e riktigt bra folk att ha att göra med där. Men jag har tyvärr fått befara väldigt långa leveranstider.. köpte ett bodykitt till gamla 525 an för 2 år sen, å de tog väl iaf 2 månader att få hem det.. Nu i januari- februari beställde jag inredningspaneler i borstad alu, får dem troligtvis nästa vecka=2-3 månader. Men väntar man på något gott så... |
|
| visst är den snygg MEN... monterar jag den på min bil så får jag nog flytta hemifrån för hit är vägen så dålig så jag skulle shakta vägen med den om jag försökte =( Måste fixa nytt bottenpansar för jag är rädd varje gång jag åker ut (eller hem) min bil kräver mer "rally" stuk om man säger så. | |
| Så är 6 st. trimspridare påväg från Hedquist hit till mig då! =). Borde jag plocka 5 seriens turbo å grenrör från tävlingsbilen åxå , då den ändå kommer stå ihjäl sig över sommarn ?! STOR intercooler saknas åxå.. hmm... några tips någon ? En diff "klump" kanske ? | |
|
här har du billiga IC Länk Länk |
|
|
har du några bilder på tävlingsbilen så får du gjärna skicka dom så lägger jag upp de på hemsidan min. Länk |
|
|
Var det du Kenna som hade en autlåda till 324td till salu? Maila mig isf på: mm29899(a)tele2.se / Lars |
|
![]() 318 Bmw 320ia E30 -84a
Bmw 320ik E30 -88a bmw 324td E30 -88a Bmw 750ia E32 -91a bmw 730i E32 -89a |
hedkvist diesel servis blåste mig på en spridare |
vilka svänghjul passar på dieselen ? |
|
m20/m21 vet jag med säkerhet Länk |
|
tackar |
|
Lite dåligt med foton av tävlingsbilen (på MIN dator) men ska höra efter om nån av kompisarna har. (lite svårt att fota egen bil när man kör.) Nån dålig bild från när den står kanske kan finnas ska se efter. Coolers !!! Man tackar ! |
|
| Jag behöver råd till kopplingen. Min sjunger på sista versen, ska jag köpa orginal koppling el? har läst lite att många byter till värre tryckplatta och köper original lamell, hur ska jag göra? tips? | |
|
Thunderbolt: Har försökt maila dig , men vet inte vad som är fel men jag får mejlet tillbaka å det står att det inte gick att sända. Visst har jag en automatlåda. Den satt i bilen jag köpte av Helgonet , å jag körde med den några veckor innan jag böt till manuell , så jag vet att den är helt perfekt iskick. Har någon här på forumet nån ide´om vad priset bör ligga på? Undras vad transporten går lös på? Var i Sverige bor du? Pröva å mejla till kenneth.forsman@netikka.fi så ska vi se om det går att svara på mejl ens. mvh. Kenna |
|
|
idag så tog jag tag i laddtryckstyrningen på kombin för att kunna öka den. tog då lös slangen till turbon och då som ni andra också vet så hamnar laddtrycket på 1.5bar vilket är för högt iförhållande till bränslet så för att minska ned den så testade jag med att stoppa i olika munstycken i slangen för att se hur laddtrycket påverkas. av en ren slump så hade jag inte alla munstycken med mig utan ett spolarmunstycke ( den till huven) som låg i verktygslådan så jag tänkte att , vafan jag testar den då den har två små hål i sig. spolarmunstycket (till huven) anslutning passade helt perfekt till slangen och jag for ut och körde med bilen 1.2bars laddtryck hamnade den på vilket är helt perfekt med en uppställd pump (flyttat locket) ett litet "garagetips" för den som är intresserad,hehe kenna: runt 3000kr med "kopplingstrumman" är väl ganska rimligt, men det varierar otroligt mycket. allt från 15000kr till 1000kr har jag sett beroende på miltalet. här finns en till en 324d som har gått 29000mil Länk Länk |
|
|
hör och häpna vilken skillnad på den svenska dieseln jämfört med den finska jag hade som sagt var testat kombin på högsta växeln från 70-110 där den låg runt 7.8-8.0sek med den finska dieseln nu testade jag med den svenska dieseln med mindre bränsle i tanken än förra gången, bara 1pers mot tidigare 2 och den blev ändå 2sekunder långsammare. nå visste jag att det var skillnad men fn inte så stor. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.