|
Sida 8 av 151
|
|
|---|---|
|
är en 324 -86 nått att ha? Svart BMW Disel 324. Har precis bytt bromsar, stötdämpare, avgassystem samt diselpump för materialkostnad 8500:- Är energisnål och drar 0,6 - 0,7 på landsvägskörning. Pris: 18 000:- Ring: 070/201 75 30 så står det om bilen? nått man måste tänka på när man köper 324? |
|
|
kolla om det sitter turbo på den annars är den väldigt dyr och trött helgonet |
|
|
okej så d finns sånna utan turbo också? |
|
|
La dom ner tillverkningen av utanturbos eller höll det i sig hela vägen till slutet? |
|
|
En som annonserar en 524td, men bilden visar en 324... inte så farligt dyr, en bit att åka visserligen Länk |
|
| jo de t var ju som en bit att åka | |
| Närmare än tyskland iaf... =] | |
| jo man ska ju alltid ränka positivt:) | |
| Det var inte så långt att åka för en annan, då man bor i Skaraborg, dock så jobbar ja i Skellefteå just nu så då blir det några mil förstås! | |
|
köp den nu booonie det är ju bara att ta med finndiesel så blir det billigt är det nån som kör med den svenska skiten här uppe? helgonet |
|
|
Har vart och hämtat bilar i skåneland jag... (nästan lika bra fara till tyskland på eg =] )... Man får se resan som en liten äventyrssemester! Just nu kör jag faktiskt på fotogen, jag menar mackdiesel, måste skaffa någonstans att ha farmare. Flyttat lägenhet.... |
|
|
nu har jag fått till intercoolern,men den är nästan för effektiv det tar ca 20min körning innan den kommer upp i hyfsad temp så man kan gasa på man kan hålla handen på grenröret när motorn är i gång men det blev en djävla knuff nu till 210km/h mot tidigare synd att det börjar bli halt på vägarna nu helgonet |
|
|
man ska köra på finndieseln:) det går hårdare:) hehe så den går bra nu helgonet? du borde ju kolla vad bilen har 0 - 100 nu..skulle vara kul att se. |
|
|
Opraktiskt när man vill ha upp lite värme så man slipper frysa ihjäl inne i bilen. Du får peta in en dieselvärmare eller så... =] |
|
|
har en dieselvärmare på gång ,men det är bara frågan var man ska få plats med den vi har klockat den nu 0-100 på 6.5sek med dom första inställningarna har problem med fästet numera och laddtrycket läcker nånstans har lättat den lite mera nu också med andra stolar och dylikt helgonet |
|
|
den är ju riktigt rapp:) min tds den gick på starx under 10 |
|
|
Helgonet: Du råkar inte ha några sjyssta sportstolar till övers då? =] |
|
|
koman:tyvärr har jag slut men hör med auto ojanpärä i luleå,han har bra priser,även mekonomen har hemma omp eco stolar är lite billigare och kostar runt 1800kr man sitter bra i dom och dom väger bara 6.4kilo helgonet |
|
|
Hade tänkt in på auto ojenpäre... eller hur nu finnarna vill stava det.... på fredag ändå så. Helst ska dom passa in lite i resten av den gråtråkiga inredningen, hehe =] Börjar få lite tid över nu när fästet är borta... så då tänkte jag ta och leka med laddtrycket lite. Körde buss till jokkmokk igår, packning till insuget gick - plötsliga 0bar istället för 2bar. Hyffs slö hemfärd. |
|
|
koman:hur går det med diesel sidan? helgonet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.