|
Sida 79 av 151
|
|
|---|---|
| Då har även jag pratat med hedquist och beställt nya spridare till kombin. | |
|
koman: kom han ihåg mig? blev det trim eller original? kenna:är en automat intressant eller? funderar på att bli iväg med den då den bara står avställd |
|
| Automat går åxå bra då jag har en manuell låda liggandes =) Årsmodell? , ungefärligt skick? , Pris? | |
|
faaan att man alltid glömmer ta kort då ;) |
|
|
kenna: skicket ser du på min hemsida det är en mekpump på samt intercooler men"bara" 1.4bars laddtryck |
|
|
nu funkade det bättre,satans uppdateringar hela tiden,hehe Länk |
|
|
helgonet: Trim, annars är det ju bara fara in med dom gamla.... Han kom ihåg dig, men inte nummrerna på spridarna så han var tvungen leta reda på ditt kvitto. |
|
|
koman:monterat dit mekpumpen än? då är det bara ic kvar så är det en räser Länk |
|
| Helgonet. Ser ju nästan FÖÖR bra ut för mig =) Men allt är ju en fråga om pengar. så... du kan ju mejla om pris. | |
|
Jag vill åxå ha värstingspridare! *stampa i golvet* Hur mycket svider det i pengapungen Koman? Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Satte mekpumpen på motorn jag tänker hysta ner i fin skattebefriad kaross... den som satt sprutade diesel åt alla håll utom till spridarna - ungefär. Så det blir väl till att leta upp en ny... |
|
|
bumse: ca 4300kr för allt betalade jag Länk |
|
| Inte var/är det någon här som hade en mekanisk pump för mycket? | |
|
svar ja jag har en för mycke |
|
|
skulle inte du byta bort den? Länk |
|
|
koman: fått spridarna än? nu är din gamla på väg till finland(snyft,snyft) snart. var ute och körde den nyss och njöt av väghållningen var det du som köpte sänkningssatsen till den eller? Länk |
|
|
Helgonet: Nope, inte än... skulle ta 2-3dagar eller något, så det ringer väl på måndag. Var inte jag som sänkte den, den inhandlades på det viset. Borde ha kastat in en manuell låda i den... den är otroligt fräsch. |
|
|
jo jag ville de men det var ingen som ville byta.. så den får säljas endå |
|
|
blir det budgivning då eller,hehe Länk |
|
|
koman: ta med dragkroken när du ska till luleå nästa gång så köper jag den av dig. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.