|
Sida 72 av 151
|
|
|---|---|
|
tålamod som en vithaj har jag,hehe har lagt upp bilden nu thorsella åt dig |
|
|
Var på pumpen sitter ställskruven!!! Bilen är så slö!!! dieselpower |
|
|
MM hehe |
|
|
Helgonet vad behöver man för att bygga om till automat?? v-låda momentomvandlare ,,(svänghjul då),, kardan?? någon som har dessa grejor?? |
|
|
kalletw: fått till det? thorsella: blir nog svårt att få tag på grejer för det |
|
|
vet ej vilken skruv !! dieselpower |
|
|
gå un på helgonets hemsida och kolla på mekanisk pump för de har du väl om du har en sug diesel?? du ser en justerskruv den skruvar du in och så måste du sänka tomgången börja med ett halvvar med att börja det kommer sota mycket eftersom du kör sug diesel |
|
|
Krockade idag då... kom i en korsning med skymd sikt högerregeln hon ska lämna mej företräde jag kom ifrån höger ja ja skit samma nu vill ja iaf ha en värdering av bilen asså en bmw 324td ic 16"grymma fälgar grym vinge tak vinge nya sänka fjädrar mm vad är en 324td 88a värderad av försäkringsbolaget? bilen då all plåt i fram blev som ett russin fram till hjulhusen nytt kyl huv skärmar lampor kofångare spoiler mm mm mm helgonet??? |
|
|
nu tycker jag allt att ni e lite dåligt uppdaterade här hehe ;) |
|
|
Snabba svar en lördag kväll? Då är bäst att ringa och hoppas att folket inte är alltför fullt. =] Trim nämner man inte när man pratar med försäkringsbolag, då ser de chansen att spara in pengar - dina pengar. Dom lär kolla ute på nätet vad bilen är "värd". Alla sparade kvitton är bra att ha, bilder som visar en glänsande bil är också plus när man säger att den var i toppenskick. =] Gissar du får runt 20 för den för det ligger 324or som ligger ute på blocket nu på, plocka allt som går från den innan du lämnar ifrån dig den. Man kan ju försöka behålla den och få en summa pengar med. |
|
|
trim var de ju inte så¨mycke bara en ic för en hundralapp... har kort på den då den ser riktigt fin ut men kortena ljuger ju rätt bra om jag får 20000 tusen så e jag nöjd men om jag får kvar den och 10 e jag nog nöjd annars förlorar jag bara på att behålla den |
|
|
Hej jag har en mercedes 250 diesel, frågan är: den tickar i motorn vid kallstart sen kan det sluta efter en stund och kommer tillbaks då och då..är det oljetrycksventlien som håller på? ska jag byta till tjockare olja? är det farligt för motorn? tacksam för svar BMW its a ride not a car BMW its a ride not a car |
|
|
jag hade en mb 190 2,5 d det är samma som din jag bytte olja så blev de tyst annars så kan dom hydraliska lyftarna va kassa... men häll i 10-w40 så blir de nog tyst |
|
|
thorsella: när jag krockade så ville också bolaget värdera den och då gick dom efter en 320 i listan eftersom inte 324:an såldes i sverige då sa jag att det är just det som är grejen att den är sällsyntare än ferrari och bad han leta reda på en själv och se då plötsligt sa han att den var värd runt 30000kr eftersom dom hittade bara en i hela sverige just då nu så finns det en för 75000kr på blocket(93:ans touring) så du kan ha tur och få en rejäl slant. med tanke på bilderna som du skickat så verkar den ha varit i bra skick annars ta pengar och fixa bilen själv som jag gjorde för mig blev det skärm,huv,kofångare,lykta etc och fick 12000kr för att fixa det själv vilket var kanon tyckte jag eftersom jag hade alla grejer hemma redan som reserv från tidigare bilar,hehe |
|
|
vad ville dom ge för din bile från början då?? ville dom ge 30? |
|
|
15000kr ville dom bara ge från början men jag skrattade då bara åt han och sa att hittar du en för 15000kr i det skicket så blir jag imponerad. sen så värderades den till 30000kr då han bara hittade en och började förstå hur sällsynt dom är |
|
|
Vilket holl ska man skruva på pumpen när man ska stölla på den !! dieselpower |
|
|
innåt, se bara till att det inte blir för mycket för då rusar motorn av sig själv och den går sönder. om det händer så slå av motorn snabbare än lönen den 25:e går åt |
|
|
thorsella: hur går det med förs....bolaget? kalletw: fått till det? |
|
|
får reda på fredag om hur det går men det ska nog gå bra tråkigt bara du vet ingen 324td 88 tillsalu?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.