|
Sida 65 av 151
|
|
|---|---|
|
jag sålde ju min :) Den Som Ingen Turbo Har Den Får Åka Utan Bar |
|
|
Thorsella: har du någon mek pump å sälja eller?? du verkar ju ha en del sådana.. //Fredrik Mmmm Diesel...... |
|
|
jag har en hel som vet fungarar en som axeln e av i och en som ställverket e kasst på :P Den Som Ingen Turbo Har Den Får Åka Utan Bar |
|
|
Thorsella hmmm pris på den hela ev på båda trasiga.. //fredrik Mmmm Diesel...... |
|
|
Vet inte ge mej bud Den Som Ingen Turbo Har Den Får Åka Utan Bar |
|
|
nu har jag bytt ut framdäcken mot 205/45/16 och vilken djäkla skillnad i styrningen gentemot 225/50/16 inge dragning åt olika håll och mycket lättare att köra bilen blir kul att se om acc tiderna till 200km/h kommer att skilja sig åt lindquist: hade du några bilder på pickupen? tänkte börja lägga ut bilder på andra 324/524or i Sverige på min hemsida ni andra kan också skicka om ni kan (jpeg helst) på hotmailen bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
hur går det för er grabbar? nu har jag köpt en ic av boonie som är satans stor kommer bilder på den imorgon tog jämförelse med en cider för att se skillnaden projektet går vidare uppdatera gärna ni också bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
hej bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
| se till att montera Hela intercoolern:) vill se lite diesel power:) | |
|
boonie: nästa vecka skulle min kompis svetsa fästen plus in/utloppen vägde den nyss också: 10.4kilo måste lätta bilen nu nån annanstans,hehe bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
Hmmm Blir ett motor byte i min 324 har fått den till å fungera rätt bra nu men fan inte 100 procent och så blir det ett helvetes tryck i kylet som vanligt med mina bilar he he Har köpt ska häma en motor i örebro hoppas de fungerar bättre... så nu har jag en komplett motor med kass topp och utan turbo o grenrör till övers... får ju flytta över värstingturbon och de till den nya motorn :) Helgonet: vad kör du med för turbo?? Jag måste bara åka lite dejsel nu är så sugen hehe åker ju Audi 100Turbo bensås nu inte lika kul som diesel eller hur ??!! Den Som Ingen Turbo Har Den Får Åka Utan Bar |
|
|
Exact en sådan IC har jag med !! Riktigt bra kylning Den Som Ingen Turbo Har Den Får Åka Utan Bar |
|
|
thorsella: vilken lastbil tog du din ifrån? turbon är av okänt märke nu är det spridarna som är begränsningen för mig bosch i stockholm skulle ta fram några nya åt mig bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
inte en aning vart den kommer ifrån men skulle tippa på en scania FH12 Den Som Ingen Turbo Har Den Får Åka Utan Bar |
|
|
Jag hoppas för eran dil att ni sett denna sida :) He he he Länk Den Som Ingen Turbo Har Den Får Åka Utan Bar |
|
|
Ja det är en bekant till mig som hade bilen, nu är det en annan ägare som jobbar vidare med den vad jag förstog. Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
det va mig en liten och smidig intercooler var kommer den ifrån? perfekt om man vill behålla så original som möjligt i motorrummet synd bara på plastgavlarna bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
Det är SAAB Aero IC, vid något år nyare mod kom den med alugavlar. Jag hade en sådan som jag tänkte sätta på, men fick tag på en lite större innan det blev av.. Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Igår blev även jag ägare av en 524 td. 89a med 20 0xx mil, en ägare innan mig. Manuell låda, Ingen utrustning, manuell taklucka och farthållare. Dock elektrisk dieselpump :/ (den har bara gått 2 000mil..) Så nu äger man 2 st dieselbilar av e34ans slag. Självklart ska jag trimma den! =) Bor själv i Luleå som Helgonet. |
|
|
Helgonet: Du får gärna lägga ut bild på min bil på din sida sen.. Vi kan ju höras någon dag så skulle du kunna få se den. Bor i Sunderbyn. Har dig på Messenger (lade till dig vid ett tidigare ögonblick.) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.