|
Sida 41 av 151
|
|
|---|---|
|
spelar ingen roll hur avgasröret ser ut från grenröret till burken, men lycka till iallafall så gjorde jag på min bensinare och det funkar kanon |
|
| då ska ja kolla på de,så får vi se hvad som hænder på besiktingen.. | |
|
Blir en 324 td mer värd om den är lb reggad när den ska säljas vad tycker ni? |
|
| om det är en fyrdörrars blir den mindre värd,men om det är en kombi mer enligt mig pga användingsmöjligheten | |
| har ni monterat en backventil på era dieslar? och isåfall var | |
|
så närma pumpen som mögligt... slangen som suger Åk långt och brett eller åk av... |
|
|
det köper du på eller besteller på branzels i jönköping Åk långt och brett eller åk av... |
|
| köpte en på bmw för 30kr | |
|
inte någon som gjort något roligt med sin 324a?? Åk långt och brett eller åk av... |
|
|
ställt av den har jag gjort nu är det ändå så halt att rejsa så man får satsa på nästa år istället trevligare faktiskt att pysa omkring original för en stund med automaten |
|
| Ska och kika på ett garage nu ikväll... så det kanske blir lite "lek" med 324an... och 325ixen duger bra racea med på vintern orginal... | |
|
koman:klocka den nu när den är original(324:an) från 0-150 kan vara kul att se skillnaden sen även ni andra kan väl göra det innan det blir snö på vägarna ska klocka automaten ikväll och sen ställa upp laddtrycket har du förresten fått tag i en ic? |
|
|
helgonet: spinner din ettan tvåan trean när du gör nollstart?? |
|
|
thorsella: japp men nu har jag lärt mig vridet trots 225:or så är det omöjligt att inte spinna ettan, tvåan, om man drar fullt med slir på kopplingen så löser det sig men det ska dit 245:or till sommarn så då får vi se mycket har ju att göra med att vikten(1050kg) är så låg plus att när laddtrycket kommer så går den från 0-2.5bar på en gång men det är roligt att busa om man vill nackdelen är i regn eller fuktigt ute då det är hopplöst minns i höstas när jag rejsa mot en 325:a tre gånger, det bara spann i början innan man kom upp i 120 och fick fäste och drog förbi |
|
|
Nu drar det lös INNAN laddtryck... Räcker med gammalt hederlig diesellågvarvsvrid... Så 0-150 nu är inte så talande... |
|
|
upptäckte det idag tur att pärlan är avställd nu glider man omkring(bokstavligen)istället med automaten koman:kul att köra buss nu eller? |
|
|
helgonet: nja, största problemet är alla bilister som inte vet hur man ska hantera lite halka eller lite slask. Bilister är förövrigt största problemet i trafiken =] Tid skriver man bara upp och får pröjs för. |
|
|
ingen som är intresserad av 4st lagliga gat slicks?? sitter på volvo 16tums alu fälgar? |
|
| bumse: står den still bilen? | |
|
Mer eller mindre.. Den bara väntar på tak över huvudet och lite omvårdnad, men måste fixa en annan bil att åka i först.. Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.