|
Sida 34 av 151
|
|
|---|---|
|
Pris?? skick Rost?? några bilder Mmmm Diesel...... |
|
| Ja exakt, lite vill man ju veta innan man avgör sånt, sugen eller inte sugen =] | |
|
sugen ber på skick å pris.. mejla gärna Mmmm Diesel...... |
|
|
Ja det är en 88 med en mek pump ena bakskärmen är lite rostig men ej genomgående.. ny besiktigad har bytt bromsrör o lite annat. nu får ge ett bud på denna pärla :) har inga bilder just nu.. och jo den är lastbilsreg den tickar lite med... har en motor ligger breve om man inte vill höra på ticket |
|
|
låter ju inte så dumt. Pris? Mmmm Diesel...... |
|
|
jag har inte en aning.... har du något att buya med?? någon rolig bil?? Åk långt och brett eller åk av... |
|
|
BYTA mena ja Åk långt och brett eller åk av... |
|
|
vet inte om jag vill byta bort något.... Mmmm Diesel...... |
|
|
Thorsella: Vad är du sugen på för något då? Vilken färg är det föresten... ...och utrustning? |
|
|
sugen på en annan diesel. Den är mörk silver inte jätte mörk..utrustning ja räknas helljus :) det är ingen utrustning förutom färddator eller vad det heter Åk långt och brett eller åk av... |
|
| Ahja, synd det är en riktigt låååååååååååång dagsfärd till skara... | |
|
Frågan är vad du vill ha för bilen?? har ju inte Såå långt till skara tar ju säkert 10min.. Mmmm Diesel...... |
|
|
ca 10 här med... timmar... med lagom olaglig känsla på gaspedalen som krav |
|
|
Thorsella: Fått till problemen med pumpen? (därför du säger det sitter mekanisk nu kanske ja... =] ) Du har inte lyckats fixa några bilder? |
|
|
Koman: ja jag fixade det, fick köpa en hel motor och sedan ta pumpen på den. Så nu har jag två elektroniska diesel pumpar liggandes...onödigt! jag ska försöka fixa bilderna. hur lägger man en länk med bilder Åk långt och brett eller åk av... |
|
|
Man skriver bara in länken i klartext (om jag minns rätt). Bilden måste då läggas upp någonstans på nätet först bara. Länk (btw, väldig trevlig länk om varför man ska börja köra över katter =] ) |
|
|
Vem bodde i skara? :) .. Isf lär man ju sett bilen ett par ggr .. Mvh // Micke |
|
|
LAW: Thorsella bor i Skara. En annan bor i Falköping så det blir ju inte så långt för att åka och kika på den.. ;) Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
| Vi får anordna en bmwträff i vår eller nått :) .. Klassa ut sabbnissarna som hänger här i skara ;) | |
|
Självklart ska vi ha det! =) Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.