|
Sida 3 av 151
|
|
|---|---|
|
hur gick det med fälgarna koman? har du börjat plita ner nån dieselsida än? |
|
bempan1 |
he är en till som väntar på deisel sidan |
|
å en till! |
|
|
nu har jag tryckt upp dekaler där det står bmw dieselpower på dom bra att ha så dom blir extra besviken när man blåser förbi testade mot en mb320-01 bensinare med 224 hk igår och han hade inte en chans han blev mäkta besviken på sin merca |
|
|
Har du någon bild på dom?? MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Fälgarna ligger än... det är inte så kul med sommarpjucks och nattfrost... stiger upp alldeles för tidigt för att det ska vara nyttigt jag =] Har börjat plita lite på dieselsidan, ska försöka få tag i min kompis som har webhotell och tvinga honom regga dieselpower åt mig... |
|
|
ska ta kort på dom i helgen helvete jag blåste sönder tryckslangen vid 1.7 bar så nu hankar man sig fram med 1.1bar tills man byggt stålrör mellan turbo och insug,även laddtrycksmätarslangarna for vill inte ut och köra utifall det kommer nån och vill rejsa finns inge värre än när man vet och har kraften men kan inge göra dieselmeken :hur går det med golfen? har du fått ut den ifrån lackboxen? funderar på att åka söderut så du får fixa till pumpen på min mycket vill ha mer |
|
|
Länk en liten designtest bara... om någon vill kika, ska börja leka med databas och bygga lite funktionalitet i helgen och så... om jag hinner med för allt annat dvs. =] |
|
|
Helgonet!!! vart får man tag på dekalerna??? är det framrutestreamers??? jag är sugen på en!!! |
|
|
jag for till reklambolaget och bad han trycka upp några stycken det är bara texten som blir kvar efter laser har skurit färdigt tyckte det blev bättre när man har solfilm som bakgrund plus att man kan välja vilken text man vill ha koman:jag tittar förbi i helgen så kanske du kan fota texten och lägga ut den? har ingen digitalkamera |
|
|
insejn:ser att du bor i luleå maila mig så kan vi träffas så får du se hur det ser ut |
|
| hur går det med era dieslar? | |
| ingen som trimmat nå mer? | |
|
Nja.. inte trimmat direkt, men för mig blev det nästan så.. =) Fick dit en fungerande styrbox, så nu går han original iaf! =) Snart kanske man tar hjälp av kcr.. Sen större utblås eller väl lite trim också va..? ;) (se bild) Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Har ni kännt om era trimmade dieselar går bättre när det är kallt ute? min går nämlige mycket bättre när det är kallt ute eller när den inte kommit upp till full temp. |
|
|
Det har väl kanske med att motorn tycker om kyligare luft, samma effekt som att sätta på en intercooler. Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Blir era uppskruvade 324or piggare? jag har redan en ic sitter framför kylarn. |
|
|
lunden: Har du någon bild på den installationen? Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
min blev då mycket piggare i vintras när det var 25minus precis som bumse säger |
|
|
nu har jag satt i en extra fläkt framför kylaren så nu är man uppe i 1.8 bar igen utan att tempen rör sig fan vad den går fint nu körde ifrån en mb500e i går helvete vad han blev chockad till er alla , höj laddtrycket |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.