|
Sida 2 av 151
|
|
|---|---|
| I 3-serie forumet. | |
| Länk | |
|
min ligger på 2400varv vid 100km/h helgonet |
|
|
Kanske skulle ta och sätta webbsnickartalangerna på göra en "protoyp" på dieselpower eller något. =] |
|
|
Lite off topic kanske.. men jag tänkte när det finns så många 324td bröder här så.. =) Någon som har ett par styrboxar till övers till en -88..? Länk |
|
|
en 524/324 klubb vore perfekt.... |
|
|
det finns färre 324td än ferrari i sverige det är coolt |
|
|
koman: hur går det med webbsidan? har du ställt upp laddtrycket än? |
|
|
vafan, massa boden killar, här har ni en till!. kika gärna in på www.raceinorr.com grabbar, där hittar ni flera likasinnade. /mvh jocke - www.raceinorr.com - |
|
|
Har inte haft tid och ork att göra så mycket, har fullt upp med att lära mig en massa linjer(länstrafik) och hantera alla bipande apparaturer. Har börjat köra omkring med lite mer rejäla dieselturbos! ...bussar. Får se om orken sätter i snart för något projekt, |
|
|
jag såg faktist en 324td touring till i luleå igår koman:kan du kolla vad din varvar vid 120km/h |
|
|
i 90 knyck (på femman), strax under 2000 i 110 knyck, strax under 2500 i 130 knyck, strax under 3000 så... 2750 något ungefär väl. Du som annonserar ut alufälg (med däck)? isåfall, vad är det för däck och hur mycket är det kvar på dom (mm) ? |
|
|
japp det är det vet ej märket men ska kolla upp det i helgen jag vet att det är mycket fräscha däck på dom i allafall |
|
|
Såg i blocket, nummret kändes bekant och det stod Roger så... =] Finns nog kanske risk jag kommer förbi och tittar på dom då. |
|
|
gör så jag ska hämta hem dom imorgon när jag ändå ska kolla in turboprojektet börjar krypa i gasfoten nu när det blir torrt |
|
|
får inte jag vara med om det blir en 324/524 dieselklubb?? MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| självklart | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag känner att jag också gärna skulle bli medlem i en dylik klubb... /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Har påbörjat webbsnickeriet lite. Ska försöka sno åt mig något nice domännamn och sätta upp det hela. Något i stil med dieselpower.nu eller så... Om nu någon får ett snillrikt namnförslag, så var inte blyga med det... om domännamnet är ledigt. =] |
|
|
detta står på nätet This domain name, "dieselpower.nu", may still be available for registration! det är tillgängligt ännu skynda på |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.