|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. För skojs skull ringde jag BMW för att höra hur mkt de tar för en topp till 325 -94 (vanos). Alltså en helt ren topp utan kammar mm... Priset då, ramla inte baklänges nu... 20 100 kronor!!! Hur kan det vara så dyrt? Undra vad en hel motor kostar... /Edvard BMW CS # 4503 Länk | |
|
Ja ibland blir man lite förvånad. Jag frågade vad 2 st elsport stolar i helskinn skulle kosta. de kostade tydligen 32 000 kr/st ! Dvs 64 kkr Humm, undra hur många sånna dom säljer om året? :) BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Det går att köpa renoverade inne på BMW börsen.. Hittade denna. "Komplett topp med kammar, vanos osv, perfekt skick, pris 5000kr." tror det va till en 325:a... MVH Jimmy |
|
|
Hej igen. Anledningen att jag ville kolla vad det kostar är att jag håller på och turbokonverterar och ev tänkte skaffa en helt ny topp. Hade gissat på att en topp skulle kosta runt 10k, men 20k är lite väl mkt. Undra vad de har för marginaler... /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
| vege motorer, kostar 8500+moms för topp inkl ventiler, men utan kammar osv | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.