|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Sitter på massor av grymma filmer:) Vore kul å dela med sig lite! Vet dock inte hur fan jag ska kunna länka till dom bara? Hur gör man? | |
|
Du måste hitta en web eller ftp-server att lägga upp dom på. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Okej;( Det är rena grekiskan för mig, hur ska jag hitta nåt sånt? | |
|
Kolla med Autopower om dom kan va intresserade av att lägga upp dom på denna server. Annars så finns det kanske någon annan vänlig själ med tillgång till server. Hur stora är filerna? ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Ja, alltså jag har massor av filmer, men specieelt en som är jävligt frän:) Den är på 18,1mb | |
|
Jag kan lägga upp dina filmer om du vill. Sätter upp min ftp-server så kan du ladda upp dom, hör av dig om det är intressant. Maila mig på gunnar@norin.dk |
|
|
318ST: Du har mail! |
|
| Ftp:a vad är det? Skratta gärna men datorer är inte min starka sida:) | |
|
FTP = File Transfer Protocol. Du använder en ftp-klient för att ladda ner filerna till din dator. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Hehe! Okej hur får jag tillgång till det då? | |
|
Man kan använda sin vanliga web-browser att ladda ner filer från ftp. Inte det bästa verktyget, men det fungerar och är enkelt att använda. Du skriver tex in: ftp://ftpservernmed.filmer.nu och får upp en lista med dom filer som finns på servern. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Länk --> ladda hem det och installera , sen använder du uppgifterna du fick i mailet av mig. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.