|
|
|
|---|---|
|
Finns det verkligen inga sidor på internet där man kan ladda hem gds-manualer till bmw på?? Nån borde ju ha lagt ut en manual på cd på nåt ställe... & ja, jag vet precis vart man kan köpa sig en manual, men det är liksom inte det som jag är intresserad av... :) | |
|
Haynes - Repair and Servie Manual (englisch) BMW 3- & 5-Series 3-Series (E30) 5-Series (E28) 5-Series (E34) Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
bra länk.. kommer jag att ha nytta av... :-) En rak 4:a är som en rak 6:a, fast lite mindre! |
|
|
Jag har funderat lite på en Haynesmanual, men ser att det inte tycks finnas någon för e34 efter 91. Antar att många av delarna är gemensamma mellan de första e34:orna och de senare, men motorerna och säkerligen en hel del annat är ju annorlunda. Någon idé att skaffa sig en bok? Annars finns det ju mycket bra tips här när man behöver fixa något. /Martin - kort och gott |
|
![]() 13.404 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
När det gäller manual till E34 (speciellt de senare årsmodellerna) anser jag Bentley manualen helt överlägsen. Senast nu på Amazon ca 30£ + frakt. Länk |
|
Länk "BMW six appeal" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.