|
|
|
|---|---|
|
Vilken kaross ska ja köpa? ska köpa 328 98eller99 vilken är bäst e36 eller e46? | |
|
E46 som är en betydligt modernare bil än E36 ( och därmed även dyrare.. tyvärr) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jag skulle ha sattat på en e46 betydligt mycket snyggare en e36. Mvh |
|
TobbeBMW |
Det där är en fråga då måste besvara själv dessvärre, det är ju du som ska ha bilen, båda karosserna är snygga men E36 är liiite bättre tycker jag allt :-) Men nästa bil blir helt klart en E46. |
|
e46 är som sagt tidigare en modernare bil. Jag tycker framför allt komforten är bättre i en e46:a. Givetvis är e46 dyrare, men värd den nerkostnaden om du frågar mig. (Vilken som är snyggast kan ingen annan än du själv svara på) |
|
| E46 är snyggare ÄN E36 tycker jag. Kanske idé att vänta att köpa E46 nåt år tills nya 3:an kommer. Priserna på E46 lär nog åka ner en sväng rejält då. | |
|
Av de bilarna E36 -98 och E46 -99 så är nog E36 en bättre bil då det är sista årsmodellen av E36. Sista årsmodellen sägs alltid vara av bättre kvalitet än första årsmodellen (barnsjukdomar). |
|
|
E46 är en mycket modernare, bekvämare och gedignare bil än E36, det hände mycket i utvecklingen på 7-8 år där. Jag tycker också att den är markant snyggare. Däremot är E36 lite lite sportigare, piggare och roligare att köra med samma motor. Pröva båda och känn efter vad du vill ha. Som alltid med bilar som gått ett tag är det dock det individuella exemplarets skick som är viktigt. Lycka till! My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.