|
|
|
|---|---|
|
jag har hittat nån konstig sak på kåpan som sitter ovanför/vid pedalstället på min 528 -82... en liten rund plastsak med en slang inkopplad mitt på och en kontakt med två kablar på sidan, ser ungefär ut som en MAPsensor.... på motsatt sida av slangen så är det ett hål som som ser ut att ha varit pluggat.. den sticker ut lite genom kåpan mot kupen... vad är detta för sak?? trasig tror ja ett den är iallafall =) Mvh B_D | |
|
Temperatursensorn till innertemperaturen. Det sitter en slang på den som suger in luften via vakum från insugningsröret. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| oki doki... trasig var den iallafall, sitter inget alls där nu för hela inredningen har åkt för rostlagnings skull.. gör det nått om man åker utan eller?? | |
|
Risken finns att temperaturinställningen i kupén får fnatt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| aahhhh... det är alltså därför fläkten har ett eget liv och inget stämmer =) | |
|
Brukar resultera i att du inte kan ställa in temeraturen. Blir av eller på typ. Mycket vanligt fel på E28. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.