|
|
|
|---|---|
| En snabb liten fråga bara, Är 323 en lite mer sällsynt bmw, Med tanke på att jag tittar under rubriken "Bmw säljes" Så hittar jag inte alls många i min årsklass 96:A , bara nyare modeller som 00 och uppåt. Eller är jag helt ute o cyklar i skogen:)? i så fall nån anledning? | |
|
Hehe du är nog ute i skogen en sväng tror jag :) 323i E36 är inte speciellt ovanlig vare sig i sverige eller någon annanstans. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
Noviaz |
jag håller med dig,iaf när jag har kollat så är det mest 325 eller 320 i sådant fall som säljs.. |
|
Jag kan hålla med till viss del. Väldigt länge har det figurerat en tanke om att skaffa mig en 323i Coupe E36. Men jag har inte kommit till skott och lär inte göra det inom närmaste framtiden heller för den delen. Men jag tittar gärna på annonser för att bilda mig en egen prisbild osv. Utbudet på 320i, 325i och 328i är klart större än på 323i. Men ovanlig är det den inte heller. Ägarna kanske är nöjda, eller så säljs bilarna lättare än andra så att annonserna aldrig hinner komma ut innan man sålt den på nära håll? /Anton |
|
|
jag tycker också de är mer ovanliga... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
323 är inte jättevanlig som e36:a, vanligare som e30 och e21... MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.