|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad tror ni om denna. Är lite sugen men tycker det är lite dyrt. Annars har den ju fin utrustning. | |
| Jag tycker den var döläcker. Rätt utrustning också. Helrätt. Döm inte bilen på priset. Är du seriöst intresserad och allt verkar kanon efter du har talat med honom på telefon så åk och kika på den. Priset tycker jag inte var så överdrivet högt precis. Rimligt kan nog vara 90 efter prut med de fälgarna om bilen verkligen är i det skicket och fullservad m.m. | |
|
Jo, har varit lite utanför BMW-spåret nu innan och spanat på andra märken, men när man fick se denna blev ju ju plötsligt sugen på en BMW igen. Så runt 90 000kr är inget överpris då? Tycker det känns lite högt men man vill ju inte bjuda så lågt att man mister hela kakan. |
|
| Bilen var mycket snygg men priset är väldigt högt. Du får en 328:a för samma pengar. | |
| Däcken verkar visst vara slut också enligt säljaren, S-däcken dåligt mönste, V-däcken slitna dubb med hyfsat mönster. | |
| Då är det prutläge. | |
|
90 för en 318is verkar vansinnigt. Visst ser den fin ut men det finns fina 328 för det priset där du även får med helskinn och lite annat godis. kanske t om kan få en M3 E36 för det priset. Om man får välja mellan 328 193hk och 318is 140hk??? Valet blir lätt, försäkringspremieskillnaden till 318is fördel lär ätas upp snabbt med tanke på kostanden för alla earplugs som behövs för att slippa surret :) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Det är en -97:a vi snackar om som i princip är svensksåld. Dessutom har den inte gått särskilt långt och den ser ut att vara i utsökt skick. Visst sänker det att det bara är en 318is, men bättre pendlarbil får du nog leta efter. Det blir nog svårt att hitta en lika fin 328i -97 med 13000 mil på mätaren svensksåld med samma utrustning och styling för 90. Omöjligt om du frågar mig. |
|
|
Bra pendlar bil eller ej, en fyrcylindrig BMW för det priset är i saftigaste laget anser jag. Import ny 97 står det i annonsen, den såldes inte ny i sverige det året. Lyktrengöring, värmestolar, ASC+T som blev standard 97 i Sverige verkar denna bil sakna. Fin är den men priset är i mitt tycke för högt då kommande ägare lär få problem att sälja den vidare om viktiga standard prylar på sv-sålda vagnar saknas. Mer än 75 bör man inte betala för den mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Öronplugg för lite surr, har man kört M5 3.6 utan vare sej katt eller sista ljuddämpare så är det nog inga problem. Tror vi avaktar lite på denna då. Om ni känner till någon prisvärd bil i runt 80-90kkr klassen så maila mej gärna. |
|
|
precis som Kristoffer_L säger så fattas ofta utrustning som lycktrengöring, motorvärmare, stolsvärmare mm. På en importerad bil. vilket sänker värdet och blir svårare att sälja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.