|
|
|
|---|---|
hubbie |
tjena alla! Upptäckte i fredags att jag hade en spricka i plast-rutan som sitter i suffletten i min bil... Vad bilen beträffar, är det en M3 cabriolet -97... Ringde upp min lokala BMW-verkstad som ville ha 3500:- för en sådan... (DYRT??) Jag vet att det SKA vara originala grejjer till bilen, men min ekonomi tillåter dessvärre inte ett sådant pris just nu. Min fråga e alltså om det finns andra firmor, återförsäljare, tillverkare etc som säljer en sådan ruta till ett humanare pris??? Det e ju trots allt bara en "plast-bit"... Tack på förhand! |
|
Jag betalade 4200:- för byte av min bakruta. Tror att det blir extremt svårt att hitta en "piratruta" som passar bra. Jag anlitade Bil & Marin Textil AB här i Lkpg men själva rutan köptes från BMW... /Fredrik |
|
|
Ringde runt när jag hade min cab o kollade på olika firmor,,,samma svar överallt,,köp rutan på Bmw.. Dom menade på att om dom skulle sy i en ny ruta o den skulle komma nån mm fel så blev det skit av det, Priset är ju inte så dyrt faktiskt. 10% rabbat brukar jag få o då e mna nästan nere på 3000:- kr. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.