|
|
|
|---|---|
|
Såg att det nu skrivits 10.000 inlägg i Z-delen av forumet =)=) tror det var två.åtta som skrev det =)=) Vill minnas att det var runt 6000 i slutet på sommarn då jag blev medlem =)=) Kul som fan iaf att skriva här måste jag säga!! Ska bli roligt att träffa några av er i sommar på några Z-träffar om man kommer ha möjlighet att besöka någon dvs (vilket jag naturligtvis hoppas) Är det föresten någon träff planerad till i vår?? //Svebba - Jag är schnell ! | |
|
vi började i maj om jag inte minns fel runt 15:e maj och då hade BMWpower Crew (det hette så då) samlat en del gamla inlägg från "samtliga BMW forumet" och det började på typ 1700 inlägg. Fast relativt så är vi omkörda av alla andra forum i antal inlägg per vecka. Jag märkte att till och med såna Z profiler som Z3Mpower, Defiant och Askåsen och många andra håller sig borta från forumet under vintern... Men det kommer bli en hel del nya inlägg så fort billarna rullar ut på gröna gräset :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Kan bara hålla med om att det är ett väldigt trevligt forum med mycket kunnigt folk. Mycket bra tidsfördriv också =) Hoppas det blir tillfälle för många Z-träffar i sommar. /Carl ______ Länk |
|
| Kan du tänka dig att ta dig till Växjötrakten är du välkommen till våra träffar, kommer ca 30-50 Z.or | |
|
Jodå.. Det verkar väl va 20 mil fågelvägen ungefär.. Men en fin sommardag ska ändå tillbringas bakom ratten, så varför inte =) Ska försöka få med en polare med sin Z3 också.. /Carl ______ Länk |
|
| 28 mil har vi.... men det är klart vi ska dit Carl... count me in! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.