AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
845

Någon mer som såg M5 & M6 idag (Sthlm)?

Åkte på E4an söderut, ungefär vid JärvaKrog så tyckte jag att jag såg en E60 med 4 blås...hmmm tänkte jag och gasade ikapp den.
Jovisst var det en M5. Omaskerad, silvrig/grå, samt med parallell 37 fälgar. Körde efter den en stund (var en del trafik så jag hamnade en bil bakom)...
Den blinkade höger precis innan essingeleden, härligt tänkte jag och hängde på.
När d två filerna går ihop till en precis efter tunneln innan klarastrandsleden så ligger M5an till höger om mig (den långsamma filen) och jag ligger till vänster.
Sedan så svängde en annan bil in bakom M5an som gjorde att jag stirrade på den istället i hopp om att få se M5an igen.
Då märkte jag ju att det var en helt omaskerad M6a. Denna var svart och även den hade 18´parallell,

Körde efter dem till Kungsgatan sedan tappade jag bort de.
Nån annan som såg dessa bilar? De var tyskreggade.

Ny bild 18 Jan-
Länk
Nu är jag avundsjuk Soki, är i extas bara av att läsa att någon sett två omaskerade exemplar av 2005 års drömbilar, fick du någon chans att höra ljudet från någon av bilarna?

MVH,
E38B12
Då är BMW kvar i Stockholm! Såg en maskerad svart 1 serie i söndags med en Flamencoröd X3:a som följebil i Ulvsunda/Bromma, undra var dom har sitt huvudkvarter här?
Vore skoj och få se M5 och M6 också.

Mvh Stephan
M6an var snygg men M5an..njae inte min smak direkt. hähä...
aa jag tänkte faktiskt inte på att lyssna på bilarna, jag satt och njöt av lugna favoriter .=))
Konstigt bara att d åkte in Kungsgatan mot stan.=/ Borde d inte försöka åka vägar där d finns mindre folk om d inte vill synas. Men det var en upplevelse iaf, jävla synd att jag inte hade kamera med mig.

Ny bild 18 Jan-
Länk
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
varför vill dom inte synnas??? jag tror att folk som du ska kolla å snacka å sprida ut de!!! dom vill väll sälja !!!

Min bil Länk
Såg 6serie cab(!) ,Z8,M3 och X5 på transport vid nyköpingbro idag. Tyskreggade på väg från Sv.
Trevlig syn.=)))

Ny bild 18 Jan-
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.