|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag har en e46 -02 med en bmw telefon som funkade bra fram till i söndags då kommer det bara fram texten "Please insert your card" i telefonen fast kortet sitter där och kortet är telia refil någon som vet vad det kan vara för fel. MVH Göran gh | |
|
Testa att söka på "telefon" eller kanske ("Telefon NEAR problem") Vet att detta problem har varit uppe många gånger innan! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Hittar inget om det problemet på en e46 | |
|
Ingen som har haft detta problem med telefon i en e46. gh |
|
|
Har du testat något annat sim kort? Vilken telefon är det du har? Jag använder ett refill från Vodafone i min BMW original trådlösa GSM. /Joakim |
|
|
Ibland kan simkortet ha pajat eller blivit avmagnitiserad. Testa med en annan simkort om det är så får du byta ut kortet. |
|
|
Telefonen är en bmw original siemens trådlös och jag använder telia refill det konstiga var att jag inte har rört kortet eller telefon när den blev så här.Det är synd att kortet är stort annars kunde man testa den så mycket enklare typ ta från mobiltelefon eller låna ett det är inte många som använder stora kort. gh |
|
|
master: det finns simkortsadaptrar att köpa lite överallt! här finns ett: Länk Det är bara att köpa och testa ingen större kostnad direkt! :) Hoppas att det bara är kortet det är fel på! Lycka till! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Har kollat kortet och det var inte det som var felet.Någon som vet vad det kan vara för fel. gh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.