|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! jag har en vanlig org,bandare bmw,s men hur får jag koden in tryckt? koden har jag = 1623 hur går jag tillväga? Mvh | |
|
Hej igen! ingen som vet, när man slå på bandaren kommer de bara upp 4st streck på displyen får inte fram nått så man kan slå in koden + hur ska jag gå tillväga? Mvh |
|
|
Hallo där ute nån borde väll haft samma problem eller vet hur man gå tillväga? Mvh |
|
|
på en BMW vad för något?? (Det blir så mycket lättare för oss andra att hjälpa dig när du berättar vilken BMW modell samt vilken radio du har...) |
|
|
bilen ifråga är en bmw 740 ia -93 bandaren heter bmw autoradio c reverse rds Mvh |
|
|
Om du lagt 15 sek på en sökning hittar du "De fyra siffrorna trycker du in med hjälp av snabbvalstangenterna till radion. Ett tryck på 1:an ger en etta som första siffra, två tryck ger en tvåa osv. Avsluta med att trycka högerpil på sökningstangenten" |
|
|
funkar inte har bara 4streck på displyen. ??? Mvh |
|
|
Då är radion låst... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Aj då, fler är i samma sits: Länk skall visst gå att göra ett nytt försök efter ca 15 min Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| ok! tack | |
|
Hej! de löste sig hade den borttagen 1dygn sen dök koden upp när man kört med bilen igång 10-15min Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.