|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har dem? Hur e kvaliten och sånt! Dags att fixa upp bilen lite till sommaren.... Vita blinkers är ju olagligt, men projektions blinkers då? tack på förhand/Amirooo | |
|
Har sakt det innan och säger det igen sattsa på Phosphyer Halos från USA Länk Mvh, Robban |
|
| Går det att hänga i Phosphyer en e36 utan modifikationer? | |
|
Nu skrev jag nog först och tänkte sen men jag vet att Länk har till E36 Vet ej om just Phosphyer passar i E36 Mvh, Robban |
|
|
Zxd: Hur lång tid tar det innan dem kommer fram till sverige? Väldigt mycket billigare juh nästan hälften av priset =) Hur är det med installationen utav dem, är det krångligt? |
|
| ZxD: Om jag ser rätt så står det "Wheelpower Phosphyre Halos (Angel Eyes) E46" dvs min fråga blir då, passar dem E36? | |
|
Det ska inte ta mer än max en vecka att få dom, det är ofta svenska posten som segar. Är jag vaken i kväll/natt så ska jag kontakta JLevi och höra med han om dom passar till E36. Installationen är inte specielt svår. Länk Länk Länk Länk Mvh, Robban |
|
TobbeBMW |
Jag beställde AngelEyes från USA till min E36:a tror att de e samma som realcar säljer, men fick mina bra mycket billigare, kan bara säga att jag är helnöjd, med en helt kromad reflektor så fick man ett mkt bättre ljusbild/spridning samt ett vitare ljus. Kan bara rekomendera |
| TobbeBMW: Från vilken sida beställde du? | |
| Vänta nu... När vvart vita blinkers olagliga?!?! | |
|
Amiroo, "they are cheaper for E36, tell them to email me and i'll get them set up." Altså bara att kontakta JLevi på Länk och hälsa från mig Mvh, Robban |
|
| buggi: Vita blinkers har alltid varit olagligt. Själv blinkers måste blinka gult vilket den inte kommer göra om du har vita blinkers. Då blinkar den vit.. | |
| Jaja.. Tänkte du menade vita blinkers glas... :D | |
| jag har angel eyes från real car...dom funkar som angel eyes ska göra..syns tydligt o bra | |
| Alisto: Har du bilder kanske du kan lägga upp? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.