|
|
|
|---|---|
sebbe_bmw |
Hejsan... Jag har nu som vinterfälgar de turbinfälgar 16" som sitter på "normala" 540 ( har M-Optik ) så det är ju de där 17" som bilen levereras med då... Har ett par 15" som sitter orginal på 528an. Bara undra om dom fälgarna går på 540 med tanke på att det är större bromsar, M-optik ,.... Har beslutat mig för att ha kvar 528an också men skall sälja orginal fälgarna för det skall på större på den till sommarn... Det är en kille som har en 530iA -01 (M-PKT) passar dessa fälgar på denna också??? Tack på förhand Sebbe Kanske lite svårt att förstå men skulle vara tacksam för svar... |
sebbe_bmw |
Snälla kan ingen hjälpa mig... |
|
Jag har en 530i -01. På den passar inget under 16" pga stora bromsskivor fram. Det borde vara detsamma på 540. 528:an hade mindre bromsskivor så 15" funkade på den. /S |
|
sebbe_bmw |
Asså misstänkte detta, jag tackar så mycket... Bra nu kan jag säga detta till han som ville köpa mina fälgar... Tack Sebbe |
|
stämmer...passar ej fram under 16".. ollie... |
|
BMW Bosse |
Har själv 15" vinterhjul plåt det funkar har inte ställt till några problem ännu |
sebbe_bmw |
Jo men på E34an sitter det ju 15" standard... Det är ju större bromsar på E39an Sebbe |
|
just precis...... vi snackade väl e39 från början.... ollie... |
|
sebbe_bmw |
Jo visst snackade vi E39... Sebbe |
|
Hjälpte en kompis ta hem en 535i-97... Den sitter det 15" 20 håls 523/528 fälg på med 225/60-15 på om det kan vara ngn inledning... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.