|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om man kan fixa en vinge till en M ROADSTER lite billigt, alltså inte några 5-7000:-... iof vet jag att det kostar att ligga på topp, men men prioriterar lite annat nu också ;) finns ju en del tuffa på www.mz3.net 19" :-) VD med R&D "M ROADSTER" | |
|
har du sett den som BMW själv hade i den nya paketet? den får lite Z4 look bakifrån. men om jag hade en rodster skulle jag hellre ha detta i stället för en vinge:Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
MH Styling i Gbg hade en vinge bak från Breyton till extrapris senast när jag var och handlade. Priset var 1800 kr för den i olackad skick. 031-40 55 22. Hans |
|
|
Länk 190USD*7.5=SEK 1425 plus porto... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
säger bara en sak, ingen vinge på en M roadster! Ser mkt bättre ut original. Hade heller inte satt på 19" som du skriver om i ett annat inlägg. Men bara du tycker det ser bra ut;) |
|
|
Är du verkligen helt säker på att du ska ha vinge? Ser ofta ganska bedrövligt ut om jag får säga det själv =) /Carl ______ Länk |
|
|
De gäller å få mycket dåvnn-fåårzzz va..!? :) /eFx |
|
|
Varför försöka göra nåt bättre av nåt som redan är bäst? Det går ju inte.... låt bakdelen vara.... den förlorar en del av sin maffiga goa "bredhet" över baken om man trycker på massa skumma grejer som vingar tycker jag. Satsa på en omgång extra bakdäck istället så du kan ha lite roligt. Det bör du väl behöva eftersom du har en M! :-) |
|
|
kolla här: Länk lägg ett skammbud och vänta och se :-) billigare än så kopmmer du nog inte undan ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vinge på en Roadster??? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| har jag på min och är ganksa nöjd med det. | |
|
Black Z3: Vad är det för vinge du har? Bild? /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.