|
|
|
|---|---|
|
Har endast en fjärr till min bmw525 -93, min fråga är om det är någon som vet hur och var man kan koda om sin fjärr, för va jag vet änn så länge så går ju inte bilen att starta utan fjärr, antagligen startspärr, om någon vet kan man koppla från den manuellt"startspärren". Jag vet inte om det finns larm, men det finns en röd blinkande diod till vänster om ratten i instrumentbrädan Jag tackar för svar och hjälp Frank, nybliven bmw ägare | |
|
Har du fjärren i nyckelhuvudet eller har du en fällknivsnyckel? Hur man initirerar fjärren står i bruksanvisningnen, har du kollat där? Du har ingen orignal immobilzer i din, den kom först 1995/01. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Inget av dera,,,, fjärren är en separat enhet |
|
|
Är en cargard :-) jag upptäckte det nu, när jag tittade på fjärren begär inte för mycket har endast haft bilen i knappt 2 veckor lmao :-) |
|
|
Då är det inget originallarm/fjärr. Står det ingen tillverkarnamn på fjärren eller på larmboxen (om du hittat den)? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ok, svaret kom för frågan... Bruksanvisningen finns att ladda hem här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik! Tack så mycket för hjälpen //Frank |
|
|
Information om originallarmet finner du på min sida nedan. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.