|
|
|
|---|---|
|
Hallå ! Snart dags för besiktning på min 525i -93 och vänstra nummerplåts lampa är död. Nu är det inte så enkelt att lampan är trasig så jag misstänker kabelbrott vid gångärnen för bakluckan. Är det någon som har något annat förslag inann jag river kablaget ? Martin | |
|
Hej en kanske inte helt korrekt ide, men kör med strömtjuvar samt kablar från den fungerande lampan. borde iallafall funka till besiktningen. |
|
| Jag tänkte så först men då blir jag inte av med plinget i i instrument panelen *poing* "lic plate light". Men för att slinka igenom besiktningen så är det en smart lösning. | |
|
Jag har besiktigat 2 bilar med endast 1 lysande skyltlampa och det har gått bra! Det finns ju faktiskt bilar med endast 1 skyltlampa orginal... // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
| Det är så sant men den lampan sitter monterad så att hela skylten lyses upp. Nu syns bara mina siffror när det är mörkt och det tycker nog polisen är förskräckligt. Men släpper SBP igenom den så är ju jag glad. Varningen i instrumentpanelen är dock det som irriterar mig. | |
|
Vid en kontrollbesiktning räcker det med en skyltlykta som fungerar, oavsett hur många det finns. Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Ok | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.