|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skall byta glödstiften på min 525tds-95.Ska jag köpa orginal eller går det lika bra med nån billigare variant typ biltema? mvh Per-Erik | |
|
Det kan bara du svara på! Jag tänkte så här när jag bytte ifjol. Är det något man vill j'vlas med när det kallt ute och de nya biltemastiften gått sönder, för det är då man upptäcker om man fått bra stift eller. Jag valde att betala ett par hundra till för att inte riskera att bli stående på nyårsdagen i någon fjällanläggning med trögstartad bil och dessutom få göra om jobbet. För när det gäller Biltema kan man inte vara säker om grejorna funkar eller inte funkar. Har båda erfarenheterna, men aldrig har det hänt att original eller dyrare pirat rasat inom 12 månader. W |
|
cr |
Jag har Biltemas glödstift i min som jag satte dit för 3,5 år sedan och alla sex funkar strålande fortfarande. Priset är klart över komligt 50:-/st hos Biltema tror jag det var och 136:-/st hos BMW. Jag kan varmt rekomendera Biltemas med tanke på mina erfarenheter. Glöm inta att köpa nya packningar till insugningsröret också, det blir betydligt enklare att byta om du demonterar detta först. Det kanske du redan viste. MVH Calle |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.