|
|
|
|---|---|
|
Gick inte att söka inlägg, men jag lägger ut linken iallafall jag. Detta är den vakraste skapning jag sett på länge! Länk Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
jo den är snygg. helt klart snyggare än den "vanliga"... ett monster! ***Älska V8!*** |
|
|
.. och så låg det en artickel på första sidan som jag inte såg.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
| Jag tycker E61:an är snygg med!Vill ha nu!! | |
| Den ser elak ut... gör nog ont att få en sån i backspeglen... ;-) | |
|
ööö.. är det bara jag som får upp en ferrari F-1 bil? --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Jag får också upp en Ferrari... Inte för att det var otrevligt, men det var ju inte riktigt rätt. Bild nr 10 på sidan som länkades är på en mycket trevligare bil - BMW M5 "Concept". //Magnus |
|
|
Oops. Dom hade fyllt på med fler bilder: Länk Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Det var väl uppe en tråd om att BMW inte hade någon supersportvagn... Jag tycker nya M5:an tar på sig den rollen rätt bra. Siffrorna talar ju för sig själva. 5 liters V10 med ca 500 hk och max vrid på dryga 500 Nm. 0-100: <5 s 0-200: 13 s Chassiet ska också vara väldigt lätt, någon som har några siffror? (Kan inte öppna länkar utan att copy-paste:a dem... Så det kanske står överst på länken där uppe. :p) //Berga |
|
| Jag läste precis i Metro att 5-serien och Z4 vunnit pris för sin design. Smaken är olika! | |
|
Man får ju hoppas att den kommer som automat också. /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
| nuvarande m5 har väl inte automat? isåfall är det alpina, elelr de har inte heller autoväxel? eller menar du smg2? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.