|
|
|
|---|---|
|
Länk Hur kan man konvertera sina dimljus till Xenon som på hans bil och Halo ringarna som han har ? ""snacka om att man dreglar när man ser den här bilen :))"" | |
|
Gör som jag, köp ett konverterings-kit. xenon med H1 infästning. sätt i blå lampor i ringarna, klart! Länk Länk |
|
|
Maxad: Du får nog snällt beställa Phosphyre Halo's från Länk eller DDE Gen 5 från Länk Detta är en bra tråd. Länk Om du vill ha exakt den looken på ringarna så välj Phosphyre Halo's. Imix: De kitten finns inte till E46. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Dimljus xenon känns väldigt overkill men de finns o beställa. Amerikanarna är riktiga ljusfetischister. Ja har tom sett xenon look lampor för innerbeylsningen. Sök lite på e46fanatics o du har timmars läsning. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Vad är det för lampor i dimljusen i en E46 då? Länk Länk |
|
|
Om nie inte visste så erbjuder BMW numera Xenon dimljus i den nyaste tillbehörskatalogen till E46. /D |
|
| wendtan , tack för länken , vet du hur det kommer funka när man har Xenon ? är det svårt med montering av sånt ? är de lätta att göra med (företaget som du länkade) den andra ? | |
|
Som jag förstått det så är Uminitza väldigt bra och pålitliga. Monteringen borde kunna göras av en normalt händig person, de ska inte behöva borras i insatserna med deras ringar som jag förstått det. De står klart o tydligt att de ska funka med xenon samt automatisk nivåjustering. DE är detta kittet de flesta rekommenderar på E46fanatics Länk BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Jag har själv handlat av JLevi på www.jlevistreetwerks.com, han är mkt trevlig att ha o göra med. De verkar vara välldigt lätta att installera om man är lite händig, återkommer när jag pillat i mina. Mvh, Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.