|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Riktigt vacker! Ser riktigt fin ut! Får gratulera! | |
|
Skinnet såg fortfarande härligt pösigt ut! 19 ägare verkar inte ha pajat allt för mycket =) Mvh |
|
|
Grattis Erik! Jag är själv riktigt sugen på en sjua! Vi får väl se vad som hamnar på min uppfart i slutändan :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Erik: Va det inte du som gillade mörka bilar med ljust skinn ;-) Tvärtom är inte fel det heller :) //Lazze |
|
|
Lazze, jo det e sant, men det här e rätt snyggt oxå...När får man se din bil då? Tack för alla kommentarer från er alla!! /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Erik: De e sant, den ser fin ut. När sommarhjulen är på kommer bilder på 540n. //Lazze |
|
|
Grattis Erik! Riktigt fin! Välkommen i "vi-som-har-vita-lyx-BMW-och-inte-skäms-för-det-klubben" ;-) Lycka till! MVH, E38B12 |
|
|
Apropå vita BMW, det är sanslöst vad billiga de är bara för att de flesta ogillar färgen. Dessa två får mig helt på fall och det är MYCKET frestande med ytterligare en E34 i garaget, HUR KAN DE VARA SÅ BILLIGA!!! Länk Länk MVH, E38B12 |
|
|
E38B12, Det där måste vara samma bil! Bra pris för övrigt...man blir ju LITE sugen... Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Tack E38B12, Tycker jag fick min billigt, antagligen p.g.a den vita färgen...hoppas jag :) Annars e den fräsh. Tyvärr så synns smutsen väldigt lätt. Tvättade den i går och idag e den lika skitig igen... /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Kalle, Jo, jag ringde och hörde med dem :-D Det är samma bil, verkar helt fantastiskt fin, skinnet på bilderna ser ju ut som nytt! Strax över 19 000 mil har den gått, och en 95a som grädde på moset!!! Låter som ett mycket bra köp! Fast det räcker med en vit E34 i huset, men drömma kan man ju! MVH E38B12 |
|
|
Grattis till en fin vagn! :) Får man mera bil för pengarna idag än en E32:a? Tror inte det ;) Mvh Janne. |
|
|
Snyggt med det svarta skinnet och chromeline och ser ut att vara välhållen vilket är trevligt! Mvh Stephan |
|
|
E38B12; Den helvita "snyggare med vit nederdel!" M5:an var till salu för €11500 i juni förra året då hade den gått 19000mil så det finns nog prutmån även på detta pris men något bör vara fel på bilen eller så är vitt helt otänkbart för dom flesta M5 köpare var till exempel ytterligare en vit M5-95 till salu för €8500 126500km 2äg förra månaden som är borta från mobile nu så dom vita verkar onekligen lågt värderade tyvärr är det lite kaka på kaka för min egen del och skiljas från 540:in är inte aktuellt däremot skulle en vit 740ia E32 med svart skinn sitta fint men några såna har jag inte sett inte några 730i V8 heller. Mvh Stephan |
|
|
Stephan, Är vita M5 95or ovanliga och svåra att hitta? Då har jag bestämt mig vad det blir för något nästa gång, till sådana priser för en M5 -95 är det ju fantastiskt för oss som gillar vitt! :-D MVH, E38B12 |
|
|
E38B12; Det är inte den vanligaste färgen precis ska jag gissa på hur många vita som byggdes 5st? och frågan hur många som inte har kontrastfärg. Mvh Stephan |
|
|
Stephan, Precis, men har inte alla vita 3.8or också vita kjolar? Vita 3.6or är ju vanligare, men då icke nedlackade, har man sett några, speciellt i staterna. MVH, E38B12 |
|
|
Upptäckte att på fram och bakrutan sitter det shadowline. Utbytt eller specialare?? /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Erik G; Så ska det se ut inget krom fram/bak varken på shadowline eller chromeline;) Mvh Stephan |
|
|
E38B12; Den enda nedlackade vita 3,8.an som jag sett är den som nu är till salu den andra 95:an hade kontrastfärg skickar en bild på den till dig så jag skulle sig att det var tillval att slippa kontrastfärg. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.