|
|
|
|---|---|
|
Kollade på polarens nya volvo igår , det var en "lyxmodell" som kostade otroliga en halv miljon. Fanns sådant där trä i inredningen , men när jag knackade på det och kollade närma så var det PLAST ! äkta plast i en halvmiljonsbil. Tittade man snett uppifrån såg man lixom gjutskarvarna i plasten och fogen... sen såg det ut som "sameslöjd". Är det plast i nya bmw också ? dvs , där det "skall" vara trä ? Det kändes hemskt billigt och polaren trodde först inte ens att det var plast.... "Klart det är äkta trä det ser du väll!" | |
|
i en annan tråd diskutras detta och det är framkommet till att det är träfaner ovanpå plastlister i bmw som sedan är klarlackat "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Diskuteras här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Wadel: Det är inte för inte som Volvo kallas Hissinge Hemslöjd :-P //Jimmy |
|
|
Jaha OJ! men då var det äkta plast i volvo då , ett tag var jag faktiskt osäker på om det var plast trots att det kändes som 100% plastbit. Nån volvo skall det inte bli för mig iaf , bättre de sätter in aluminiumlist eller carbon-look eller vadsomhelst , låtsasträ är för smäckigt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.