AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.608

Vem köper en bil som denna?

Sida 1 av 2
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Jag förstår inte vem som skulle kunna tänkas köpa en sådan bil till det priset!
Den ända tänkbara köparen jag ser är någon som är sugen på ett nytt chassienummer eller liknande i skumt syfte!
Någon som har något annat förslag?
Länk till bilen: Länk

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Ny inredning? Ny bakvagn?? Resverdelar?? Starta skrot? Samlare? Idioter? Folk utan körkort? Hmmmm... Vem vet?

Två bilar är fler än en..
Ah
466
Ahmo
E39 M5 -00
klart nån skulle,nån som har stulen likadan...
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Grejen är den att det inte ser ut att vara så många reservdelar som kan plockas! Till och med Intreören ser förstörd ut till stora delar. Det måste nog bli folk räknade som idioter i sånt fall för jag skulle inte vilja köpa något från en bil som denna och sätta på min! Det mesta verkar ju vara helpaj!

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Ja det sr ju i alla fall int ut att vara nått fel på krocksäkerheten. Hela bilen e i smulor men förardörren så gott som intakt. Man undrar ju vad som "landat" på bakluckan. Om man letar ny bakvagn så får man ju i alla fall leta någon annan stans :-) den e ju helt borta. // CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
ormen
dröjer inte många veckor innan man ser en M5 -99 till salu, NYIMPORTERAD, samtidigt som nån letar efter sin....
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
det tror jag också , kan inte finnas delar för mer än en tusenlapp på den där bilen. kanske bakre bromsoken med lite tur. elelr växelspaksknoppen , golvmattorna bak :-)

nä usch.
ta växellådan kanske? den är säkert dyrare än den där bilen, men ja vet inte, mest troligt e som många har sagt, att nån annans försvinner snart
Det där lilla gör väl ingenting...
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Lite småfix...

My Bimmer is my mistress
"Ett objekt för den händige"
Visa användare
363
MMM
M5 E39
530 E34
Har ni glömt all elektonik som sitter på bilar idag?
Hade jag en likadan så skulle jag nog kunna tänka mig att FÅ bilen.
Men inget annat.
Intressant att se hur perfekt bilen deformerats. I princip är hela kupén intakt medan övriga ytor upptagit energi.
Sicken bubbla stuk den fått där bak...
Bara å svetsa lite så e snabbaste bubblan i stan fixad...

Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
måste ju kännas bra att betala nästan 60000:- för en total kvaddad bil...men det finns säkert någon som vill ha ett nytt projekt att gnida på...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
"Krockskada (ej reparerad)"

Hahaha, fan tro't
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Armeringsjärn går den att använda till,säljaren försöker göra en rövare du betalar bara för bilens chassi nr. ingen ärlig kommer köpa den.../dutta

St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Vem f-n betalar 50000 kr för "det" där??
Måste vara chassinumret man betalar för, finns ju inte en hel del? Är det ett skämt lr!?
Sp
507
Speddy
730i V8 -92
Kan nog vara mer och plocka än man tror.
Undra hur skadad motorn är...kan nog finnas lite delar. Sen har vi elektroniken och vxl lådan. Kanske finns det något där åsså..
Men det är nog troligt att papperna säljs... där finns nog de flesta kulorna tyvär.
D-diddy
som sagt, det finns ju en identitet på en M5 att köpa, sen om någon vill plocka motordelar så kanske något går att använda. vad vet jag inte men kanske kolvbultarna höll :)
David.

"The unattainable is invariably attractive"
Börjar ju fundera på vad som har hänt...?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.