|
|
|
|---|---|
|
Hej!Funderar på att köpa en Bmw 328I cab individual -97,som gått ca 5500 mil!!Bilen är importerad ej nyimport! intagen -99 Verkar kanon fin!!! samt välutrustad....Men det är en E-36 vsom i mina ögon börjar bli rejält till åren...Full M-optik var monterad. Ägaren begär i runda slängar ca 180 000 för denna bil e de ett vettigt pris?Vad bör man vara uppmärksam på vid köp av en sådan bil? Mvh Richard | |
|
Om du inte har fastnat för 328an så har bilplaneten i örebro en 98as m3a cab med all utr inkl hardtop för 198t Finns på bytbil å det e ju inga stor pengaskillnader på de bilarna |
|
|
På en så "gammal" bil så är det mera en egen värdering som får avgöra hur mycket de få milen är värda (samt skicket). Vill man ha en E36cab i absolut toppskick får man nog räkna med nästan dom pengarna vill jag påstå. Något något högt pris kanske.... Jag antar att bilen är utrustad med klima, elcab och "riktiga" fälgar? |
|
|
OM milen stämmer o allt funkar som det ska skulle JAG kunna tänka mig att ge max 150"...För 180 borde man få en M3 cab 96-97 i OK skick tycker man... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Dawwe, En M3:a står inte så mycket högre än en 328:a. En M3:a är mycket mera bil för pengarna (motor om inte annat) men är rejält mycket dyrare att äga. Men visst, 180 är i högsta laget tycker jag med... |
|
|
Ja får väl ta mej en funderare.....Audi S4 lockar ju också...inte samma typ av bil,men visst e de läckra!! Tack för era åsikter! Mvh Richard |
|
Johan_1024 |
Hej! Ska hämta en 328 cab 97-9000 mil på söndag i Tyskland. Har den hemma för cirka 165´. Då är det full M-optik, sportstolar i ljust skinn, 2 tidigare ägare, aldrig vinterkörd. Nya 17"BBS för BMW fälgar och bilen är mintcondition minst sagt! Anser att priset är ok med tanke på skick! Ha det Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.