|
|
|
|---|---|
|
Hej! vad kan man ta på ett ungefär av denna bil...? Bmw 740ia-93 import slutet på 94 få ägare snart 23000mil nybes+nyskatt går mycket fint ej några fel på bilen ytterst lite rost även fin i lacken utrustning är= *servo *abs *antispinn *ac fungerar *exklusiv träinredning *elrollo *gadiner sidoruterna bak *dubbla airbags *stora färddatan *farthållare *backsenor *dubbla uppsättningar aluf *skinninredning med elstolar *fjärrlarm *elspeglar *elhissar *el inställ bar ratt *m,mm vad kan man begära för den på ett ungefär eller kanske bättre å vänta tills de blir finare väder? jag är intresserad av en lite mindre bmw med klös i. Mvh | |
| ? | |
|
40-45' nu i dessa "bistra" tider,om nu bilen är i ett bra "bruksskick"...Min högst egna snabba?gissning. Har inte varit ute i "svängen" för att kolla detta något närmare,men det låter som om den skulle kunna betinga någonstans i detta prisintervall vid privatförsäljning...Firmor begär naturligtvis mera för en dylik vagn. Mvh Janne. |
|
| aj då trodde nog på lite mer. men men... | |
|
Hej igen! Du ska naturligtvis inte sälja din bil om du inte tycker du får det som DU tycker den är värd...Jag menar sätt ut den för det du "värderar" den till och så får du därefter se om det blir någon respons...Om du ej får någon respons och inte lyckas "vaska fram" någon potentiell köpare så sänker man priset(naturligtvis :)). Lycka till! Mvh Janne. |
|
|
ja de är sant de, men ja ska behålla den över sommaren tror ja? Mvh |
|
|
Fick bud på 40,000kr idag har den inte enns ut annonserad men ja behåller den ett tag till? gärna byte mindre snabb bil:) |
|
|
Sätt ett pris på ~49´ o vänta lite tills det blir varmare så blir nog en fungerande AC väldigt intressant... Mvh |
|
|
tänkte sålt den (nästan) men jag hittar ingen likvärdig bmw modell mindre för samma pengar så då behåller jag 740 i stället eller sätter ut den på bytes annons så får man se vad som dyker upp. Mvh |
|
|
vad du än gör så sälj den inte på hösten/vintern! Då kommer du få det svårt attsälja den...har en kompis som sålde sin 740, det var inte mycket han fick för den till slut! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.