|
|
|
|---|---|
|
Snabb och enkel fråga.. Ska köpa 25mm spacers till min bil av en kille.. har inte sett dem men har fått se en bild av liknande (dvs vanliga 4-bults med kant).. Länk. dem till höger han säger dock att hans har variabelt bultmönster med 4-och 5-bults.. Nu undrar jag: 1. kommer dem att passa på min bil..dvs kommer kanten från navet att passa rakt in i kanten på spacern eller finns det olika storlekar.. 2. kommer det finnas plats för att skruva dem mot navet och sedan fälgen mot spacern.. pga att jag inte vet hur dem ser ut tänker jag på budgetvarianten utan kant(en skiva typ) som får fälgen o vobbla o grejer.. det finns väl inte budgetvarianter i den storleken.. 3. vart köper man förlängda bultar, hur mycket längre ska dem vara och hur mycket kostar dem.. 4. dem är begagnade men i nyskick.. cad är ett bra pris på dem?? tacksam för svar grabbar.. asap ........ HAHA ;p ..... | |
|
ähh.. j**la skitlänk.. här är en ny länk... gå sedan in på BROMSDELAR så ser ni bilden.. Länk ........ HAHA ;p ..... |
|
|
Länk --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.