AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.660

Handlaren vill att jag skickar ett kontrakt..

Sida 2 av 2
Heinz_Keller:
Avis på att man får leva på bröd o vatten ett tag då oxå el? ;o)

Ny bild 18 Jan-
Länk
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Soki:
nja... inte direkt. Men på känslan att få nåt man VERKLIGEN vill ha... :)
men vad gör man inte? :))

// Erik

----
Hellre 4wd än Fwd! :-)
Soki
Tänkte inte på att du kanske måste kanske ha ett konto där nere.Var i Tyskland har du kikat på bil är det i Bayern så har jag bra bankkontakter som jag kan ringa till.

-----
Mvh
Nisse
Länk

bayern münchen:

Bilen står tyvärr inte runt bayern. Snackade me banken i sv, det heter tydligen "special" nu ist för express. Vet ej varför, men d sa att pengarna skulle komma in samma dag el dagen efter. Kan bero på att dessa expressbetalningar inte höll måttet tidsmässigt så att d har ett nytt system? Någon som testat på denna "special" beställning el är det likadant som "express"?
Ska nog skaffa mig ett konto nere i tyskland så jag slipper detta igen nästa gång.

Heinz_Keller:
Mm. Men vad jag egentligen vill ha är en Maybach så...det dröjer nog tills nästa liv antar jag. hehe

Ny bild 18 Jan-
Länk
EU ställde väl krav på Bankerna för några år sedan både vad gäller kostnaden/tiden för att föra över pengar mellan länder inom EU. Finns därför något som idag heter EU betalning.

Har sista tiden fört över pengar vid köp av bil till handlare och privatperson och det tar numera max en dag, vad jag kunnat se. Gör det själv via internet(Bank) och kostnaden är försumbar samt
kursen 20-25 öre lägre än Forex.
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Tror på en faceliftad S-klass.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.