|
|
|
|---|---|
|
Tjena jag är ny här coh tänkte bara prova hur det ser ut att posta ett inlägg. Hoppas på en givande visit här =) Peace out! Inte vad man kör utan HUR! | |
|
Välkommen! :) mvh Sahlin |
|
|
välkommen välkommen =) " bara o växla ner o njuta =) " |
|
|
Tackar så mycket! Verkar vara AKTIVT här vilket ju är huvudsaken med sånt här. Köpte min fösta bil i fredags, min 318 från 87. Går som ett skott och bmw e fasen körglädje :D:D Inte vad man kör utan HUR! |
|
| Hertzlich willkommen! | |
|
Bara att gratulera till bilköpet...sen får man önska dig välkommen till forumet... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Gratulerar, själv har man inte kommit så långt att man äger en BMW, det går bra att bara ha intresse för BMW här... tror jag iallafall, inget har klagat på mej iallafall... ;) ***Älska V8!*** |
|
|
Välkommen välkommen..... Gratulerar till ett bra bilköp :-) |
|
|
Tackar allihop!! Är fast i BMW nu. Polare som provar blir också förvånade över dess fruktansvärda härliga känsla. Och det är bara en gammal 318, vill lägga vantarna på en 325 nästa år =) Inte vad man kör utan HUR! |
|
|
Kort och konsivt: Välkommen! :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Är du möjligen medlem på ett forum som heter Kolozzeum? ;) Gratulerar till köpet hur som helst! --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
kolozzeum har jag kanske hört talas om nångång ja =) Är inte reggad längre! Inte vad man kör utan HUR! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.