|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Som överskriften antyder. Finns det ngn som har en bra instruktion hur man får loss skärmen, bandare och dyl dvs den panelen där skärmen sitter i?? jag misstänker att förra ägaren har spilt ngt i den då vissa knappar är liksom sega. Ngn som har tips/förslag? PS Gäller E39an DS Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
Ta bort (trä)listerna på båda sidor om panelen. Det sitter 4 små skruvar i varje hörn av panelen, lossa dessa. Sen finns det två viparmar på var sida som du trycker på med skruvmejsel. Sedan är det bara att lyfta ut hela klossen. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
OK! Tackar för det. Jag misstänker att mitt telefonproblem sitter just bakom den här panelen då vissa av knapparna ej reagerar på tryck utan de känns sega precis som om man har spillt läsk över dem. Vilket är gjort längre ned vi d mugghållaren. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.