|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har funderingar på att köpa röststyrning till bilen, någon som har erfarenheter om det är något att ha? Fungerar det bra? Är det krångligt att installera? Mvh //Busen | |
|
Finns en del original till telefonen, navi vet jag inte. Säkert lagom dyrt och krångligt, kräver originaltelefon osv i så fall. FP |
|
| Länk | |
|
Har röststyrning i min. Funkar fint. Satt monterat från fabrik. Finns på Tyska, Italienska, Engelska. Alltid först, inga stenskott! |
|
|
Min pratar bara tyska. Hur ställer jag om det? Måste jag vänta tills min telefon fungerar och ställa om den till tyska? Navigationen borde ju gå att få styrt med engelska ord egentligen? Nån som har en bruksanvisning till allt detta? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse din röststyrning fungerar bara på tyska du måste byta språkmodulen( tror jag den heter) kostar ca 4kkr så talar den engelska. Ett utmärkt tillbehör förresten. Asken |
|
|
Asken; Tja, tyska går nog bra ändå:-) Har ju lite tyska anor i kroppen, så det är lugnt. Men är på jakt efter bruksanvisningen till detta. Nån som har det? Till Telefon och Navi alltså. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
OK, kommit lite närmare. Hittade den på engelska. Hittar jag bara den tyska i exakt samma utgåva kan jag enkelt köra en liten guide.. Nån som sett denna på tyska? Länk Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Jag har den tyska manualen, dock i pappersform. Det är inte så många kommandon man behöver kunna //Svane |
|
|
Svane; Har du? Ser den ut precis som den jag skickade länk på? Konstigt att inte detta följde med bilen. Alla andra papper är ju med.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.